Дивитися відео інструкцію з оформлення замовлень
Завантажити інструкцію з оформлення інтернет-замовлень
Якщо Ви натиснете на посилання «Натисніть тут», Ви відкриєте збережене раніше замовлення, зможете його від коректувати і відправити на опрацювання до компанії.
Якщо Ви натиснете «Розпочати нове замовлення», то те замовлення яке було збережено на сайті раніше приєднається до нового. Тому якщо Ви вже не зацікавлені в збережених раніше кодах, Вам необхідно буде їх видалити із замовлення. Як видаляти коди з замовлення дивись тут.
Після натискання одного із запропонованих посилань Ви переходите на першу сторінку оформлення замовлення.
ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ З ДОСТАВКОЮ ЧЕРЕЗ СЕРВІС ДОСТАВКИ «Нова Пошта»
У повідомленні буде вказано: Приклад СМС-повідомлення: «Otrymaite vidpravlennia (xxxxxxxxxxxx) vid Avon u viddilenni xxx (адреса)»
- Номер експрес-накладної для отримання замовлення у відділенні «Нова пошта».
- Відправник.
- Номер та адреса відділення, яке Ви обрали при замовленні.
- Для отримання замовлення у відділенні Нової пошти, надайте номер експрес-накладної та документ, що посвідчує особу отримувача, відповідному працівнику відділення.
- Отримайте посилку!
За наступним посиланням Ви знайдете більш детальну інструкцію з розміщення замовлення з доставкою через компанію «Нова пошта».
Після опрацювання замовлення з питаннями щодо наявності замовлення у відділенні, повторного надсилання номеру експрес-накладної тощо, необхідно звертатися до телефонної служби постачальника: 0 800 500 609
Тільки для Представників з доставкою в міста: Київ, Дніпро, Житомир, Вінниця, Харків, Запоріжжя, Одеса, Львів! |
ЗМІНА АДРЕСИ ДОСТАВКИ
ЯК ЗМІНИТИ ОТРИМУВАЧА ЗАМОВЛЕННЯ
ВАРТІСТЬ ДОСТАВКИ
АВТОМАТИЧНЕ ІНВОЙСУВАННЯ ДРУКОВАНОЇ ПРОДУКЦІЇ ДЛЯ ПРЕДСТАВНИКІВ
|