Сб, 14.06.2025, 02:17
Офіційний сайт AVON
Ейвон на Україні
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость


тел.0987223019

Замовлення по передоплаті новому Консультанту AVON - Форум о косметике Avon



[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Замовлення по передоплаті новому Консультанту AVON
таняДата: Вт, 01.03.2016, 20:29 | Повідомлення # 1
хозяйка сайта
Група: Администратор
Повідомлень: 504
Нагороди: 0
Статус: Offline
ЯК ЗРОБИТИ ПЕРЕДОПЛАТУ

Здійснити передоплату замовлення Ви можете так само, як і оплату – через сайт,
термінал або відділення банку – використовуючи реквізити останньої
накладної (дізнатися реквізити можливо в будь-який момент скориставшись
послугою «Віртуальний оператор» ).

Бланк квитанції для передоплати знаходиться в «Бібліотеці форм» на сторінці Представника або за посиланням.

Зверніть увагу!

Особливість заповнення квитанції для Нового Представника, який ще не розмістив жодного замовлення.
В полі «Передплата згідно накладної-рахунку» необхідно вносити дату народження Представника у форматі: 005021984, де:
0 - обов’язкова цифра, яка ставиться на початку для того, щоб у номері було 9 цифр,
05 - число народження,
02 - місяць народження,
1984 - рік народження.

Важливо! Контрольний код для такої квитанції – 900.

Зверніть увагу!


Для здійснення передоплати через термінал Новому Представнику, який ще не
розмістив жодного замовлення, поля потрібно заповнювати наступним чином:

1) Номер особового рахунку Представника
2) В полі номеру накладної рахунку необхідно внести 9 цифр у форматі: 005021984, де:
0 - обов’язкова цифра, яка ставиться на початку для того, щоб у номері було 9 цифр,
05 - число народження,
02 - місяць народження,
1984 - рік народження.
3) Контрольний код – 900.

Обов'язково зберігаємо чек

Важливо! Передоплата розраховується за цінами каталогу, без урахування знижки.


Духи говорят о женщине больше, чем ее почерк.
 
таняДата: Вт, 01.03.2016, 20:38 | Повідомлення # 2
хозяйка сайта
Група: Администратор
Повідомлень: 504
Нагороди: 0
Статус: Offline
ЯКЩО ОПЛАТА НЕ ПОТРАПИЛА В КОМПАНІЮ ЄЙВОН

Якщо впродовж доби на Ваш рахунок не надійшло електронного підтвердження про сплату , в нашій інструкції Ви зможете
знайти інформацію про те, в якому випадку, та які саме документи
необхідно надіслати до Компанії.
Для перегляду натисніть тут.

Зразок заяви для пошуку та зарахування коштів (оплати) знаходиться за посиланням.


Духи говорят о женщине больше, чем ее почерк.
 
ГостьДата: Сб, 26.03.2016, 23:00 | Повідомлення # 3
Група: Гости





В конце года запускается регистрация без данных инд.кода и паспорта для отправки заказов наложенным платежем - оплата при получении товара на почтовом отделении!!! up
 
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:
Нова відповідь
Имя:
Текст сообщения:
Код безопасности:

Emeil;avon-tanysha@meta.ua