Отримайте інформацію про Ваше замовлення, стан Вашого рахунку, зараховані кошти, зателефонувавши в будь-який зручний для Вас час впродовж доби за номерами:
Доброго дня! Сплатила замовлення,є квитанція про сплату! Прийшло смс від ейвон, щоб я сплатила замовлення!!! Куди можна відправити квитанцію про сплату?
Добрий день. У моєму попередньому замовленні за 23.03.20 р. було вкладено замість парфумної води Avon Treselle 50 мл лосьон-спрей для тіла "Соковитий гранат і манго". Я телефонувала на інформаційну лінію AVON, писала. І знову пишу. Тому що отримала нове замовлення, але не за мінусом вартості парфумної води. Прошу пояснити, чому? Ще 30.06.20 р. замовляла парфумну воду Avon Luck для Неї 50 мл, не отримала. У наступному замовленні її теж не було. Можливо не потрібно писати, що продукт буде вкладений автоматично у наступному замовленні, щоб не давати клієнту надію, що продукт буде. Прошу дати відповідь на електронну адресу. Дякую.
Добрий день ! Зробила замовлення ще 15.06 . Підтвердження так і не отримала . На гарячі номери додзвонитися не можливо! Що відбувається в компанії вже другий тиждень? Як перевірити чи отримали ви замовлення і коли воно прибуде ?
Доброго дня. Зробила замовлення ще 14. 06. Не отримала смс підтвердження про замовлення. Заходила на свою особисту сторінку, пише, що замовлення отримано. Про доставку теж нічого не прийшло. Сьогоді на свою сторінку не можу зайти. Пише, що даний сайт не знайдено.
Доброго дня! У 2016 році реєструвалась як координатор, пропрацювала 1 рік ( приблизно). Зараз хочу стати на біржу праці, але я ще числюсь як працівник Вашої компанії, хоча пройшло вже багато часу. Чи можу я отримати на електронну адресу документ у якому буде вказано з якого та по яке число я працювала з компанією AVON? Буду вдячна за відповідь.
Добрий вечір. Скільки можна писати вам.а ви нічого не робите. Кошти на мій рахунок так і не дошли.я ще їх оплатила 11грудня 2019року на суму 1713.58гр.
Здійснювала оплату в Райффайзен Банк Аваль 11грудня 2019року на суму 1713.58грн.І оплата не потрапила на мій рахунок. Прошу перевірити надходження коштів до Компанії та зарахувати оплату на мій особистий рахунок.
Скажіть,будь ласка,якщо я завчасно відправила замовлення смс і була відповідь—недіючий каталог.Це замовлення буде оброблене зараз чи анулюється автоматично.Я,наприколад, хрчу відіслати його зі змінами...
Доброго дня, скажіть будь ласка чому мені приходить сплатити борг який я уже дано сплатила...ви знущаєтеся...ти м більше я замовлення не забирала з пошти його назад відправили і мені приходить далі сплатити...я в суд подам...бо це не наромально
Доброго дня. Я являюсь чи вже являлась вашим представником. (((Хочу ввійти але мені видае що не е дійсним ... Перевірте будь ласка і якось повідомте мені ...
Я була зареєстрована на мамин паспорт . Це було десь 3 роки тому і хто мене реєстрував не пам'ятаю. Але тепер хотіла знову в Ейвон і прийшло повідомлення що користувач активний і борг є і в придачу кридитний ліміт 6000 грн. Як це можливо?
Доброго дня! Завжди вчасно оплачували замовлення Ейвон, так було і 03.05.2018... Та цього разу наш платіж якимось незрозумілим чином Ейвон не бачить... Ми звернулися в установу банку, через який був здійснений платіж - відповідь: платіж пішов на вказаний рахунок! Через місяць нам прийшов лист від колекторського агенства з борговим попередженням (на той час нас не було вдома). Коли повернулися, прочитали лист - звернулися до координатора, вона відповіла, що відправляла в Ейвон наші дані, квитанцію, що все буде добре! І тут нам почали телефонувати! Не представлялися хто вони, але наполегливо говорили НЕГАЙНО заплатити борг сьогодні-завтра, а потім вже розбиратися з банком, інакше будемо платити суму в трикратному розмірі! Та все ж я звернулася до банку і там нам підтвердили, що гроші пішли за вказаними реквізитами р.р 26000301138 МФО 300465 і відкликати банк гроші назад не може, тому що вони вже на рахунку компанії Ейвон. Якби гроші не пройшли, вони б повернулися назад (гроші назад не поверталися!!!)... Ми телефонували на номер, з якого нас набирали і так наполегливо просили оплатити негайно рахунок, навіть відправляли квитанцію вайбером...І відповіді немає... А потім очікувана відповідь - звертайтеся на гарячу лінію Ейвон. Куди ще звертатися, щоб отримати відповіді за нашу проплату??? Скільки ще буде тривати це нагадування оплатити борг, якого бути не може? Компанія "Ейвон" куди Вам відправити квитанцію?
Доброго дня мені прийшло замовлення але я нічого не замовляла на 1861грн ви що знущаєтеся я звісно його не забрала з нової пошти і його відправили назад але приходить смс щоб я оплатила я зараз за кордоном приїду подам в суд на вашу компанію....
ДОброго дня! Моє замовлення №0989023 і в ньому вказано 5 каталогів на суму 55 грн., які я не замовляла. Будь-ласка не вкладайте їх в посилку так як вони мені не потрібні.
Добрый вечер.Только что сделала заказ и забыла добавить один товар в этот заказ.Возможно ли добавить его к заказу?18756 стр.23 Там нужно два товара еще заказать, чтобы скидка пошла , а я по невнимательности забыла указать .
Хочу стати консультантом ейвон, скажіть, чи можу я отримувати замовлення у відділенні укрпошти, що знаходиться в с. Сергіївка Білопільського р-н. Сумської обл.?
Доброго дня, зробила замовлення 14 січня 2018, сьогодні 16 січня 2018 прийшло повідомлення що замовлення скасоване з огляду на борг 532 грн, вибачте, але маючи кредиту на 4000 грн я збиралась оплатити обидва замовлення, а зараз каталог дійсний до 18 січня і мої клієнти повинні залишитись без товару? Чи можливо поновити заказ, якщо ці 532 грн оплачу сьогодні?
Добрый день, мне на карточку интернета укртелеком приходят сообщения о том кто что заказал и так далее я не являюсь вашим представителем и прошу исправить это, дав мне координаты куда я могу обратиться по этому вопросу!!!
Відповідь: Звоните в компанию по этому номеру 0442303636
Добрый день! Подскажите пожалуйста я могу восстановить Личный счет консультанта(сейчас при попытке зайти в личный кабинет выбивает сообщение, что номер консультанта не активны)? или мне теперь необходимо пройти всю регистрации повторно? Спасибо!
Відповідь: Здравствуйте Мария,если Вы не делали заказы больше года то ваш счет анулировался Вам надо заново пройти регистрацию >>ссылка на регистрацию
Добрий день. Я була зареєстрована як представник, але давно не замовляла нічого і забула особистий рахунок і пароль. Мені потрібно знову реєструватися чи я можу відновити дані
Відповідь: Добрый день,если подавали заказ больше года то заполните форму для регистрации в эйвон и мы с вами свяжимся.