Чт, 25.04.2024, 11:39
Офіційний сайт AVON
Ейвон на Україні
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость


тел.0987223019

Програми акції знижки для Представників AVON,



Головна » Статті » Для представників

Система знижок в ейвоні
Яким чином збільшити Ваш дохід? Завдяки більшій знижці для Вашого замовлення. Як саме збільшити Вашу знижку? Читайте в цьому розділі! Скориставшись нашими порадами, Ви матимете змогу збільшити Вашу знижку і, відповідно, Ваш дохід.

Отримайте додаткову знижку та збільшуйте свій дохід!
Отримайте додаткову знижку та збільшуйте свій дохід!

Отримати додаткову знижку легко:
 

  • Розміщуйте замовлення на суму від 550 грн за цінами Каталогу дві Кампанії поспіль та отримуй +5% спеціальної знижки вже на замовлення в другій Компанії.
  • Отримуйте знижку вже в другій Кампанії 30%, в залежності від суми замовлення.


Більш детально читайте тут.

 

 

1) Для ПОСП районів (43, 45, 81-85) зміни починають діяти з Кампанії 16/2018 (з 28.09.2018).
2) Знижка на продукцію з Каталогу залежить від суми замовлення за цінами Каталогу. Надається по всій території України, крім тимчасово окупованих територій Донецької, Луганської областей та АР Крим. Знижка надається доки ДП «Ейвон Косметікс Юкрейн» не повідомить про її припинення.
3) Спеціальна знижка на продукцію надається по всій території України, крім тимчасово окупованих територій Донецької, Луганської областей та АР Крим, Представникам, які розмістили замовлення 2 Кампанії поспіль, на суму від 550 грн за цінами Каталогу кожне. Знижка буде надана вже на замовлення в 2-й Кампанії. Знижка надається доки ДП «Ейвон Косметікс Юкрейн» не повідомить про її припинення.

 

До суми замовлення враховується:

  • Вся продукція з каталогу;
  • Продукція "Рожева стрічка";
  • Продукція з Лого-флаєру;
  • Іміджева продукція без знижки Покупця;
  • Набір-новинка для Координаторів;
  • Продукція з флаєра "Розпродаж";
  • Товари з секції "Розпродаж" на Інтернет-сторінці;
  • Продукція, якої тимчасово немає на складі.

Зверніть увагу!
Продукція, зазначена при розміщенні замовлення сірим кольором світлофору, не входить в суму продаж та не впливає на розрахунок знижки.

Активний Представник – Представник, який розмістив замовлення в Кампанії і розмір його чистого продажу більший, ніж розмір повернень Товару щодо якого обчислюється чистий продаж в тій же Кампанії. Отже, щоб бути Активним Представником Ваш загальний чистий продаж в Кампанію повинен бути більше нуля. Під чистим продажем мається на увазі - загальна сума замовлень Товару за цінами рахунку-фактури, за вирахуванням ПДВ, сум повернень за цінами відповідних рахунків-фактур, сум оплати за обробку замовлень та обробку повернення, сум оплати за користування послугою «Avon Mobile», сум оплати за позапланову доставку замовлень, а також вартості бізнес-інструментів прямого продажу (каталоги, листівки, продукція, що проінвойсована автоматично, та інше).

Категорія: Для представників | Додав: таня (22.11.2014)
Переглядів: 8108 | Коментарі: 2 | Теги: Система знижок в ейвон | Рейтинг: 4.8/21
Всього коментарів: 2
1 Алина  
А как узнать лимит кредита ?
Відповідь: Інформацію про нові ліміти кредиту ви можете дізнатися на сервісному сайті

2 таня  
0
1) Новому Представнику з розміщенням першого замовлення надається ліміт кредиту, що дорівнює Рівню 1 (1850/1376 грн за каталогом/накладною-рахунком).

2) Ліміт кредиту підвищується до Рівня 2 (3700/2730 грн за каталогом/накладною-рахунком) при своєчасній оплаті 3-х замовлень поспіль.

3) Після повної оплати (або надходженні електронного підтвердження про
повну оплату) першого замовлення, починаючи з другого замовлення,
Представник має можливість розміщувати декілька замовлень в рамках
ліміту кредиту.

4) Ліміт кредиту Представника, що досягнув Рівня 2, у випадку надходження грошових коштів (або електронного
підтвердження оплати) на рахунок Представника в базу даних Компанії пізніше 21 дня від дати виписки накладної-рахунку, падає на Рівень 1.

5) Рівень кредиту може бути підвищен, якщо Представник розміщує три замовлення (незалежно від інтервалу їх розміщення) та своєчасно оплачує їх.
3. Термін сплати замовлення:

Термін сплати замовлення – 10 (десять) банківських днів з моменту виписки Компанією накладної-рахунку.

Своєчасна оплата – надходження грошових коштів в повному розмірі на рахунок Представника
в базу даних Компанії в термін не пізніше 21-го дня з моменту виписки
рахунку-фактури. Тобто, оплатити Ваше замовлення Вам потрібно протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту виписки Компанією накладної-рахунку, щоб кошти надійшли на Ваш особовий рахунок в Компанії не пізніше 21-го дня з дати виписки накладної-рахунку.

Несвоєчасна оплата – надходження грошових коштів на рахунок Представника в базу даних Компанії пізніше 21-го дня з дати виписки накладної-рахунку.

Надходження електронного підтвердження про оплату – надходження інформації від банківської установи, мережі терміналів
або оплати через Інтернет про здійснення оплати із зазначенням суми та
часу платежу.

4. Підвищення ліміту кредиту*:

Зауважте, при оформленні замовлення на суму, що перевищує Ваш поточний ліміт
кредиту*, замовлення може бути оброблено лише за умови своєчасної
попередньої сплати (або надходженні електронного підтвердження про
оплату) різниці між сумою замовлення за цінами каталогу та лімітом кредиту за цінами каталогу. У випадку відсутності такої сплати, замовлення буде зменшено до суми ліміту кредиту згідно з правилами скорочення замовлення.
* Під кредитом розуміється відстрочка платежу за замовлену продукцію

Ім`я *:
Email *:
Код *:

Онлайн анкета

.

.

Робота в Avon

Instagram

Instagram

.

Яндекс.Метрика Аккаунт tanysha1 Рейтинг@Mail.ru

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Emeil;avon-tanysha@meta.ua