Вт, 18.05.2021, 05:51
Офіційний сайт AVON
Ейвон на Україні
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость


тел.0987223019

Програми акції знижки для Представників AVON,



Головна » Статті » Для представників

Розміщення замовленя в Avon

Дивитися відео інструкцію з оформлення замовлень

Завантажити інструкцію з оформлення інтернет-замовлень

Якщо Ви натиснете на посилання «Натисніть тут», Ви відкриєте збережене раніше замовлення, зможете його від коректувати і відправити на опрацювання до компанії.

Якщо Ви натиснете «Розпочати нове замовлення», то те замовлення яке було збережено на сайті раніше приєднається до нового. Тому якщо Ви вже не зацікавлені в збережених раніше кодах, Вам необхідно буде їх видалити із замовлення. Як видаляти коди з замовлення дивись тут.

Після натискання одного із запропонованих посилань Ви переходите на першу сторінку оформлення замовлення.

ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ З ДОСТАВКОЮ ЧЕРЕЗ СЕРВІС ДОСТАВКИ «Нова Пошта»


У повідомленні буде вказано: Приклад СМС-повідомлення: «Otrymaite vidpravlennia (xxxxxxxxxxxx) vid Avon u viddilenni xxx (адреса)»

  • Номер експрес-накладної для отримання замовлення у відділенні «Нова пошта».
  • Відправник.
  • Номер та адреса відділення, яке Ви обрали при замовленні.
  1. Для отримання замовлення у відділенні Нової пошти, надайте номер експрес-накладної та документ, що посвідчує особу отримувача, відповідному працівнику відділення.
  2. Отримайте посилку!

За наступним посиланням Ви знайдете більш детальну інструкцію з розміщення замовлення з доставкою через компанію «Нова пошта».

Після опрацювання замовлення з питаннями щодо наявності замовлення у відділенні, повторного надсилання номеру експрес-накладної тощо, необхідно звертатися до телефонної служби постачальника: 0 800 500 609

ЕКСПРЕС-ЗАМОВЛЕННЯ
 
Тільки для Представників з доставкою в міста: Київ, Дніпро, Житомир, Вінниця, Харків, Запоріжжя, Одеса, Львів!

ЗМІНА АДРЕСИ ДОСТАВКИ

ЯК ЗМІНИТИ ОТРИМУВАЧА ЗАМОВЛЕННЯ

ВАРТІСТЬ ДОСТАВКИ

АВТОМАТИЧНЕ ІНВОЙСУВАННЯ ДРУКОВАНОЇ ПРОДУКЦІЇ ДЛЯ ПРЕДСТАВНИКІВ

Категорія: Для представників | Додав: таня (23.11.2014)
Переглядів: 10510 | Коментарі: 7 | Теги: розміщення замовлення через СМС, РОЗМІЩЕННЯ ЗАМОВЛЕНЬ ЧЕРЕЗ ТЕРМІНАЛ, нова пошта | Рейтинг: 5.0/14
Всього коментарів: 4
3 Алина   [Матеріал]
А как сделать предоплату первого заказа?

0
4 таня   [Матеріал]
Для здійснення передоплати через термінал Новому Представнику, який ще не
розмістив жодного замовлення, поля потрібно заповнювати наступним чином:

1) Номер особового рахунку Представника
2) В полі номеру накладної рахунку необхідно внести 9 цифр у форматі: 005021984, де:
0 - обов’язкова цифра, яка ставиться на початку для того, щоб у номері було 9 цифр,
05 - число народження,
02 - місяць народження,
1984 - рік народження.
3) Контрольний код – 900.


Важливо! Передоплата розраховується за цінами каталогу, без урахування знижки.

2 Мар'яна   [Матеріал]
biggrin biggrin biggrin

1 кедич наталья   [Матеріал]
заблокувалась сторінка для оформлення замовлень паспорт мю322336
Відповідь: позвоните своему координатору он вам поможет,или сами возобновите нажав забыли пароль вам на электронную почту прийдет новый пароль.или позвонив на гарячую линию 0442303636  Желаю удачи

Ім`я *:
Email *:
Усі смайли
Код *:

Онлайн анкета

.

.

Робота в Avon

Instagram

Instagram

.

Яндекс.Метрика Аккаунт tanysha1 Рейтинг@Mail.ru

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Emeil;avon-tanysha@meta.ua