Сб, 19.10.2019, 07:02
Офіційний сайт AVON
Ейвон на Україні
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость


тел.0987223019

Програми акції знижки для Представників AVON,



Головна » Статті » Все про Avon

Особливості роботи в період кризи MLM-бізнесі

Особливості роботи в період кризи
Автор: Валентин Ковальов
Що робити партнерам MLM-компаній?
У нашій найближчій історії вже були кризи: в 1998 і 2009 році. Ви пам'ятаєте, що було тоді в MLM-бізнесі? Перш за все, подорожчала продукція мережевих компаній - як, втім, і будь-яка інша продукція.

На першому етапі кризи помітно скоротився обсяг продажів MLM-компаній. Продажі знижуються через більш високої ціни, але не тільки через неї.
Друга причина падіння продажів - низький професіоналізм дистриб'юторів у сфері прямих продажів. І якщо в період стабільності економіки і високої платоспроможності населення дилетантські методи продажів якось спрацьовували, то в період кризи цього не відбувається. У той же час, грамотно навчені дистриб'ютори та консультанти роблять більший товарообіг, ніж раніше, тому що клієнти платять за вирішення своїх проблем, при цьому продукція, вирішальна проблеми, залишилася колишньою, але її ціна стала вище. Згадую історію 1999 року, коли в одну з MLM-компаній зі світовим ім'ям прийшла жінка, пенсіонерка (у минулому - партійний працівник). Познайомилася з маркетинг-планом компанії і вирішила, що найближчий рівень, який її влаштовує по доходу - це Золотий директор. Вона дізналася, який потрібно зробити товарообіг, і пішла продавати, психологічних комплексів, судячи з усього, у неї не було. За 22 дні роботи вона особисто продала продукції більше ніж на 1000 у. е. і вийшла на рівень Директор. Як це можливо, запитували її, адже в спокійні 1996 і 1997 роки ніхто не міг стільки продати, хоча продукція була дешевше і продавати її було легше? Питання не в ціні, а в людині, яка поставив мету і почав действовать.Еслі б вона прийшла в бізнес в 1996, то результат отримала б вже тоді.
На другому етапі розвитку кризи різко збільшиться приплив в мережеві компанії нових бізнес-партнерів. Це, звичайно ж, пов'язане з підвищенням рівня безробіття в країні. Тисячі людей шукають роботу, а скрізь йде скорочення ... І тільки в мережевому бізнесі запрошують кожного бажаючого спробувати свої сили, скористатися шансом змінити своє життя. У 2009 році в Казахстані на презентації MLM-компаній приходили звільнені з роботи керуючі великих бізнес-структур з портфелями за 600 євро, і дистриб'ютори невеликих структур не знали, як себе вести з таким контингентом. Лідеру, з яким ми давно працюємо, довелося терміново переробляти текст презентації з орієнтацією не так на потенційних споживачів, що бажають заощадити 100-200 у. е., а на потенційних лідерів, які бажають заробити 2000-3000 у. е.
На третьому етапі - етапі виходу з кризи - починається різке зростання товарообігу дистриб'юторів, лідерів і MLM-компаній. По-перше, в період кризи різко ростуть структури. По-друге - підвищується купівельна спроможність населення. Пригадується статистика 1999 року. При підвищенні купівельної спроможності населення на 11% продажу косметики зросли на 19%.
Отже, шановні читачі, як ви вже помітили, криза несе нам не тільки проблему - зниження купівельної спроможності населення, а й ряд переваг:

    
Збільшення числа претендентів. Якщо до кризи дистриб'юторам доводилося з великими труднощами шукати потенційного бізнес-партнера, то в період кризи потенційні бізнес-партнери самі шукають вас. І єдина ваше завдання - швидко навчити новачка ефективним методам професійної роботи в MLM, щоб новачок вже в перший тиждень заробив 40- 50 у. е. і зрозумів, що цей бізнес реально приносить гроші.
    
Ваші знайомі, постійні клієнти, ті, хто давно хотів, нарешті приходять у ваш MLM-бізнес. Тепер у них з'явився вагомий аргумент на користь MLM-бізнесу. Саме мережевий бізнес більшою мірою, ніж робота за зарплату, сприяють виживанню в період кризи.
    
Часто у презентаціях я чую аргумент на користь MLM-бізнесу: «Можливість побудови бізнесу в різних країнах». Так от, якраз в період кризи це перевага виходить на перший план. Період кризи (в окремо взятій країні) - найкращий час для розвитку структур в інших країнах, про які, ви, напевно, вже думали, але якось руки не доходили.



Складові успіху роботи під час крізісаПрежде все, позитивне мислення і віра в успіх дають мотивацію і активність на успішний вихід з кризи. Ви, напевно, пам'ятаєте визначення віри. Це впевненість в тому, до чого немає передумов. Проста думка випливає з цього визначення: для того щоб структура збільшилася в два рази, потрібна тільки віра в те, що це можливо! Якось у мого знайомого лідера MLM запитали: «Як тобі вдалося закрити рівень Директора в січні, адже в січні завжди спад в продажах?» На що мій знайомий відповів: «А я не знав, що в січні спад, я працюю перший рік ! »Виявляється, його наївна віра в те, що в січні можна закрити кваліфікацію, спрацювала на 100%.
Якщо дистриб'ютор думає, що в період кризи його бізнес завалиться, то він точно завалиться, незалежно від кризи.
Якщо дистриб'ютор думає, що його структура за час кризи збільшиться в два рази, то вона і збільшиться в два рази, незалежно від кризи.
Саме віра в успіх дозволяє людині отримувати від життя не те, що життя пропонує всім, а те, що бажає отримати саме він.
Друга умова успіху - це планування різкого розвитку бізнесу в період кризи, а не його збереження. Якщо лідер планує збереження структури, то презентацій і рекрутингових акцій проводити не потрібно. Потрібно навчати тих, хто є, і всіляко їх підтримувати, полегшувати їм життя. При цьому виживуть все. Якщо лідер планує збільшити структури в два рази, то акцент у роботі переноситься на запрошення до бізнес, «холодні контакти», рекрутингові акції, великі презентації і т. Д. При цьому структура точно виросте, хоча й не всі в ній залишаться.
Така мета актуальна для всіх: і для новачка, у якого в структурі 1 особа; і для лідера, у якого 500 чоловік; і для MLM-компанії, в якій 25000 дистриб'юторів. Дії без плану хаотичні і результат приносять мінімальний. Дії за планом значно покращують результат.
Що зараз може зробити лідер у своїй структурі?
Лідер, насамперед, має створити ефективну, регулярну систему навчання всіх дистриб'юторів своєї структури. Його завдання - запровадити традицію проведення масових мотиваційних навчальних заходів (якщо до кризи заходу не організовувалися за якихось причин), щоб він сам, або його вищестоящі спонсори, або запрошені тренери могли одночасно навчати і надихати всіх присутніх.
Чому ми говоримо про масові заходи?
По-перше, на тлі негативної інформації з телевізора, газет, журналів, Інтернету позитив і віра в успіх починають танути, саме тому масові заходи потрібно проводити регулярно, вони повинні займати мінімум часу і повинні бути недорогими. Вони повинні постійно давати їжу для збільшення позитиву і віри в успіх.
По-друге, вони займають мінімум часу - від 1,5 до 3:00. Для їх проведення не потрібно виділяти вихідний день. Вартість такого заходу на порядок нижче одноденного тренінгу, які проводяться на 20-30 чоловік. На такі масові заходи можна безкоштовно запрошувати новачків і гостей. Який би темі не було присвячено подібний захід, мета його на весь період кризи залишається постійною: «Підвищення впевненості в собі і віри в успіх плюс навчання професійним навичкам (запрошення в бізнес, відповідям на заперечення, пошуку клієнтів і т. Д.)»
Підсумуємо: прийдешній криза несе деякі ускладнення в нашій роботі - невмілим продавцям доведеться туго. Але вони нарешті зможуть навчитися продавати професійно!
Криза принесе тисячі нових бізнес-партнерів, яких потрібно швидко навчити ефективним методам роботи!
Так що, шановні лідери, готуйте ефективну, просту, практичну систему навчання і мотивації своїх бізнес-партнерів. Якщо для цього вам потрібна наша допомога, ми із задоволенням відгукнемося. Наш Центр почав працювати з MLM-компаніями в 1996 році, так що ми пам'ятаємо і криза 1998, і криза 2009, і різке зростання структур MLM-компаній, з якими ми тоді працювали. Пам'ятайте вислів професора Преображенського з роману Булгакова «Собаче серце»: «Розруха не в клозетах, а в головах». Я пропоную направити максимум зусиль на те, щоб подолати цю кризу в головах дистриб'юторів вже сьогодні!

Категорія: Все про Avon | Додав: таня (13.09.2015)
Переглядів: 441 | Коментарі: 2 | Теги: Особливості роботи в період кризи M | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Усі смайли
Код *:

Онлайн анкета

.

.

Робота в Avon

Instagram

Instagram

.

Яндекс.Метрика Аккаунт tanysha1 Рейтинг@Mail.ru

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Emeil;avon-tanysha@meta.ua