Сб, 19.10.2019, 06:20
Офіційний сайт AVON
Ейвон на Україні
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость


тел.0987223019

Програми акції знижки для Представників AVON,



Головна » Статті » Все про Avon

Новий інструмент для Клієнтів - Avon Леді

Новий інструмент для Клієнтів - Avon Леді
Ось уже 130 років компанія Avon радує своїх Клієнтів новими продуктами,
а Представників і Партнерів новими можливостями.
Об'єднує нас усіх бажання використовувати інноваційний сервіс
для пошуку і обслуговування Клієнтів.
Ми дорожимо кожним Клієнтом!
Ми там, де наші Клієнти!
Для нас важливо бути в ЇЇ серце! Стати ЇЇ вибором!
В епоху інформаційних технологій ми прагнемо бути доступними для всіх і для кожного! Саме для цього у нас є інструмент «Інтернет-Вітрина».

Переваги є для кожного:

клієнт:
- Легко може знайти Представника;
- Самостійно вибрати і розмістити замовлення;
- Не обмежений в часі і місці розташування.

представник:
- Створивши Інтернет-Вітрину, Ваш магазин завжди наповнений продукцією;
- Інтернет-Вітрина працює цілодобово;
- Її легкою і просто використовувати.


Все більше і більше потенційних і існуючих Клієнтів використовують Інтернет Вітрину, як новий рівень сервісу.
Іноді Клієнти при оформленні замовлення, вибираючи собі Представника, припускаються помилок. Тому, їм не вдається знайти свого Консультанта і відправити замовлення. Більш того, на деяких територіях не завжди є активні Інтернет-Вітрини.
Ми знаємо, як важливо для Вас, щоб кожен Клієнт отримав свої улюблені продукти і залишився задоволений сервісом.
Тому компанія Avon впровадила новий інструмент - Avon Леді. Саме він дозволяє пропонувати таким Клієнтам віртуального Представника Avon Леді, що дозволить отримати ще більше замовлень для Вашої Інтернет-Вітрини!

Якщо Клієнт помилився, як це працює? Все дуже просто:
➊ Замовлення Клієнта, оформлений за допомогою віртуального Представника Avon Леді, потрапляє на обробку безпосередньо в компанію Avon.
➋ Оператор самостійно визначає коректну адресу доставки і перенаправляє дане замовлення Районним Менеджеру. Після чого Вам необхідно здійснити наступні дії:
- Зайти на домашню сторінку сайту;
- Перенаправити дане замовлення Представнику або Партнеру свого району.

Важливо !!!
Уточніть у Представника або Партнера, якому перенаправляє замовлення, чи згоден він його обслужити.
Таким чином, у Представників і Партнерів Вашого району з'явилася додаткова можливість отримувати нових Клієнтів і нові замовлення, незалежно від видачі в результатах пошуку Представників і відображення на карті Представників на my.avon.ua.

Шановні Менеджери вітаємо Вас з новою можливістю зберегти кожного Клієнта і збільшити продажі району!
Бути в ЇЇ серце! Стати ЇЇ вибором!

Категорія: Все про Avon | Додав: таня (25.07.2016)
Переглядів: 224 | Теги: Новий інструмент для Клієнтів - Avo | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Усі смайли
Код *:

Онлайн анкета

.

.

Робота в Avon

Instagram

Instagram

.

Яндекс.Метрика Аккаунт tanysha1 Рейтинг@Mail.ru

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Emeil;avon-tanysha@meta.ua