З Кампанії 14/2014 (29 вересня) починають діяти НОВІ правила обробки
експрес-замовлень *!
основні зміни
- Експрес-замовлення, які не пройшли автоматичну перевірку кредитного контролю в
останню п'ятницю Кампанії будуть видалятися;
- У разі неможливості обробки замовлення на наступний день після здачі,
він обробляється повторно до тих пір, поки не буде усунена причина його блокування
- Причина блокування замовлення повідомляється Представнику в смс, яке відправляється
на номер телефону, зареєстрований в Avon Mobile
- Із замовлення, сума якого перевищує ліміт кредиту, продукція не видаляється,
а Представник має можливість отримати весь замовлений товар тільки після
того, як зробить оплату перевищення.
Детальніше з правилами обробки експрес-замовлень ознайомтеся в інструкції.
Віримо, що нові правила дозволять зберегти кожне замовлення Представника і
кожну одиницю, замовленої Клієнтами продукції Компанії Avon!
* Експрес-замовленнями вважаються всі типи замовлень, крім регулярних!
|