Сб, 19.10.2019, 06:58
Офіційний сайт AVON
Ейвон на Україні
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость


тел.0987223019

Гарячі новини Avon/Єйвон



Головна » Дошка оголошень » Для представників Ейвон » Для представників Ейвон

гаряча лінія ейвон україна
Гарячі новини | 11.01.2015, 15:00

Гаряча лінія ейвон україна тута тисни

Віртуальний Оператор(IVR)

Отримайте інформацію про Ваше замовлення, стан Вашого рахунку, зараховані кошти, зателефонувавши в будь-який зручний для Вас час впродовж доби за номерами:

МТС (050) 110-98-50

Київстар (067) 408-38-88

Укртелеком (044) 230-36-26

 

Інформаційна телефонна лінія для Представників:

Київ 044 230-36-36

Львів 032 297-06-60

Дніпропетровськ 056 770-21-16

Донецьк 062 332-33-85

Одеса 048 786-00-21

Харків 057 715-05-85

 

Безкоштовна лінія для Нових Представників

0-800-50-00-36

0-800-50-50-80

 

Додав: таня | | Теги: гаряча лінія ейвон україна
Переглядів: 19521 | Розміщено до: 11.12.2018 | Рейтинг: 4.5/15
Всього коментарів: 29
29 Анастасия  
Здравствуйте. Потеряла все дание, как востоновить пароль и логин?

28 Надя  
Доброго дня, скажіть будь ласка чому мені приходить сплатити борг який я уже дано сплатила...ви знущаєтеся...ти м більше я замовлення не забирала з пошти його назад відправили і мені приходить далі сплатити...я в суд подам...бо це не наромально

27 Ольга  
Доброго дня. Я являюсь чи вже являлась вашим представником. (((Хочу ввійти але мені видае що не е дійсним ... Перевірте будь ласка і якось повідомте мені ...

26 MFinnertaila  
hi to all! give me plgase funny cats videogs on yourtube

25 Alina  
Я була зареєстрована на мамин паспорт . Це було десь 3 роки тому і хто мене реєстрував не пам'ятаю. Але тепер хотіла знову в Ейвон і прийшло повідомлення що користувач активний і борг є і в придачу кридитний ліміт 6000 грн. Як це можливо?

24 Людмила  
Доброго дня! Я не можу відправити замовлення! Що мені робити?

23 Людмила  
Доброго дня! Я чомусь не можу відправити замовлення з сайту. Що мені робити?

22 валентина  
доброго дня мене зареєстрував мій преставник і мені неприйшло есемес з паролем чому

21 зима  
Добрий день! зробила замовлення 12.11 його опрацювали 13.11 Сьогодні 19.11 замовлення на пошті не має. Де його шукати?

20 мария  
Помогите. Потеряла свой номер консультанта. Как его восстановить

19 Тетяна  
Доброго дня!
Завжди вчасно оплачували замовлення Ейвон, так було і 03.05.2018...
Та цього разу наш платіж якимось незрозумілим чином Ейвон не бачить...
Ми звернулися в установу банку, через який був здійснений платіж - відповідь: платіж пішов на вказаний рахунок!
Через місяць нам прийшов лист від колекторського агенства з борговим попередженням (на той час нас не було вдома).
Коли повернулися, прочитали лист - звернулися до координатора, вона відповіла, що відправляла в Ейвон наші дані, квитанцію, що все буде добре!
І тут нам почали телефонувати! Не представлялися хто вони, але наполегливо говорили НЕГАЙНО заплатити борг сьогодні-завтра, а потім вже розбиратися з банком, інакше будемо платити суму в трикратному розмірі!
Та все ж я звернулася до банку і там нам підтвердили, що гроші пішли за вказаними реквізитами р.р 26000301138 МФО 300465 і відкликати банк гроші назад не може, тому що вони вже на рахунку компанії Ейвон.
Якби гроші не пройшли, вони б повернулися назад (гроші назад не поверталися!!!)...
Ми телефонували на номер, з якого нас набирали і так наполегливо просили оплатити негайно рахунок, навіть відправляли квитанцію вайбером...І відповіді немає... А потім очікувана відповідь - звертайтеся на гарячу лінію Ейвон.
Куди ще звертатися, щоб отримати відповіді за нашу проплату???
Скільки ще буде тривати це нагадування оплатити борг, якого бути не може?
Компанія "Ейвон" куди Вам відправити квитанцію?

18 Яна  
Доброго дня мені прийшло замовлення але я нічого не замовляла на 1861грн ви що знущаєтеся я звісно його не забрала з нової пошти і його відправили назад але приходить смс щоб я оплатила я зараз за кордоном приїду подам в суд на вашу компанію....

17 Галина Смолій  
ДОброго дня! Моє замовлення №0989023 і в ньому вказано 5 каталогів на суму 55 грн., які я не замовляла. Будь-ласка не вкладайте їх в посилку так як вони мені не потрібні.

16 Вера  
Добрый вечер.Только что сделала заказ и забыла добавить один товар в этот заказ.Возможно ли добавить его к заказу?18756 стр.23 Там нужно два товара еще заказать, чтобы скидка пошла , а я по невнимательности забыла указать .

15 Юлія  
Хочу стати консультантом ейвон, скажіть, чи можу я отримувати замовлення у відділенні укрпошти, що знаходиться в с. Сергіївка Білопільського р-н. Сумської обл.?

14 Наталия Мудренко  
Подскажите как проверить есть ли долг и как выйти из эйвон

13 Ольга Єлісєєнко  
Доброго дня, зробила замовлення 14 січня 2018, сьогодні 16 січня 2018 прийшло повідомлення що замовлення скасоване з огляду на борг 532 грн, вибачте, але маючи кредиту на 4000 грн я збиралась оплатити обидва замовлення, а зараз каталог дійсний до 18 січня і мої клієнти повинні залишитись без товару? Чи можливо поновити заказ, якщо ці 532 грн оплачу сьогодні?

12 Марина  
Добрый день, мне на карточку интернета укртелеком приходят сообщения о том кто что заказал и так далее я не являюсь вашим представителем и прошу исправить это, дав мне координаты куда я могу обратиться по этому вопросу!!!
Відповідь: Звоните в компанию по этому номеру 0442303636

11 Марія  
Добрый день!
Подскажите пожалуйста я могу восстановить Личный счет консультанта(сейчас при попытке зайти в личный кабинет выбивает сообщение, что номер консультанта не активны)? или мне теперь необходимо пройти всю регистрации повторно?
Спасибо!
Відповідь: Здравствуйте Мария,если Вы не делали заказы больше года то ваш счет анулировался Вам надо заново пройти регистрацию  >>ссылка на регистрацию

10 Таранець Юлія  
Добрий день. Я була зареєстрована як представник, але давно не замовляла нічого і забула особистий рахунок і пароль. Мені потрібно знову реєструватися чи я можу відновити дані
Відповідь: Добрый день,если подавали заказ больше года то заполните форму для регистрации в эйвон и мы с вами свяжимся.

9 Неля  
Добрий вечір я помилково перерахувала кошти не на свій рахунок а на другої людини знайшла людину вона написала відмову від коштів в на цьому все затихло вже 2 місяці
Відповідь: Звоните  в компанию 0800505080 нужно писать заявление для поиска денег.
Зразок заяви для пошуку та зарахування коштів (оплати) знаходиться за посиланням.

8 Кристина  
Здравствуйте. Я хотела бы узнать почему мой заказ 4 января был отклонен? Долг я погасила 5 января, после чего мнп пришло сообщение что вы получили оплату. Но сегодня все равно на моем счету тот же долг. Я 9 сделала заказ. Придет ли он? И почему до сих пор мой долг весит? angry
Відповідь: Добрый вечер,заказ был отклонен за неуплату,долг вы оплатили и вам пришло электронное подтверждение,сумма снимаеться с баланса когда
денежка поступит в компанию,перезвоните в компанию и уточните 0800505080

7 елена  
здравствуйте, я больше года не делала заказов, но мне пришол долг, все заказы были оплачены. как с этим розобраться?
Відповідь: Добрый день перезвоните в компанию эйвон и уточните какая сумма была уплачена вами за последний заказ и когда и какую нужно оплатить,может вы не доплатили и наросла пеня,вы можете пойти в банк в каком оплачивали и попросить расспечатку  и переслать в компанию эйвон что вы оплатили. тел.0800505080

6 мария  
подскажите как восстановить вход на страницу если нет почты и пароля,только номер представителя и телефон.
Відповідь: Без электронной почты ни как,позвоните к своему координатору он поможет

5 Анастасия  
Здравствуйте, на протежении лета, я не делала никаких заказов в эйвоне по личным причинам, и сей час я не могу попасть в свой личный кабинет(как представитель). Мне пишет, что мой сеанс окончен.
Что мне делать???
Відповідь: Добрый день,Анастасия!Последний заказ вы проплатили свой,перезвоните к своему координатору может быть пароль поменян,можете позвонить в компанию эйвон и уточнить в чем причина 0442303636 или 0800505080

4 Алена  
Добрый день. Подскажите пожалуйста закрыт ли мой счет и когда именно. Я писала письмо еще 08.04.2014 г. нап закрытие счета в связи с использованием моего счета моим координатором Ириной Шпак в личных целях. Мой р\с 17049405, координатор - иРИНА шПАК, РАЙОННЫЙ МЕНЕДЖЕР - яНА пРИТУЛЯК, . мОЙ ТЕЛ. 0959185168.
Відповідь: Добрый день,вы позвоните по этому номеру 0442303636 и узнаете закрыт ваш счет, или напишите через систему связаться с нами и вам прийдет ответ на электронную почту.

3 Марина  
Добрый день! Скажите, как восстановить личный счет, если не помню номер своего координатора? weep
Відповідь: Здравствуйте Марина,если Вы не делали заказ больше года то ваш счет онулировался Вам надо заново регистрироваться,может информация высланая координатором сохранилася на электронной почте,также можете позвонить в компанию эйвон 0442303636

2 Альона  
Добрый день!Можно ли восстановить личный счет ,если его забыла ?по данным номерам когда обращаешься,требует вести личный счет...в итоге замкнутый круг!
Відповідь: Добрый день Алена,позвоните к своему координатору он возобновит доступ по вашему счету,если вы более года неделали заказы то вам нужно заново пройти регистрацию,

1 Таня  
Доброго дня! Мене цікавить, чи можна відновити особовий рахунок бо я забула?
Відповідь: Отримайти інформацію про Ваш особовий рахунок зателефонувавши  Укртелеком (044) 230-36-36

Ім`я *:
Email *:
Усі смайли
Код *:

Онлайн анкета

.

.

Робота в Avon

Instagram

Instagram

.

Яндекс.Метрика Аккаунт tanysha1 Рейтинг@Mail.ru

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Emeil;avon-tanysha@meta.ua