Що таке ліміт кредиту Avon і від чого він залежить? Ліміт Кредиту-іншими словами-Ліміт Довіри Компанії Avon до Вас - це сума, яка надається компанією в кредит на 1 замовлення. встановлюється в Залежно від кількості зроблених і своєчасно оплачених Представником замовлень Avon (Кредитної історії) .1 замовлення Представник Avon може взяти на суму 1200грн 2 замовлення Представник Avon може взяти на суму 1200грн 3 замовлення Представник Avon може взяти на суму 1200грн 4 замовлення Представник Avon може взяти на суму 1400грн Кредит довіри компанії Avon Україна підвищується тільки в разі своєчасної оплати замовлень (на протязі 7 днів з моменту отримання замовлення) 5 замовлення і далі кредит подвоюється-Представник може зробити замовлення на суму 2800Для Представників, що досягли певних рівнів в Президентському Клубі Ліміт Кредиту 6000, 8000, 10000 в залежності від досягнутого рівня КлубаПодробную інформацію про свій кредит Представник може подивитися на сайті, на своїй сторінці (Моя сторінка> Баланс) або в документах до замовлення, або по тел 8-044-230-36-36. Духи говорят о женщине больше, чем ее почерк.
1) Новому Представнику з розміщенням першого замовлення надається ліміт кредиту, що дорівнює Рівню 1 (1650/1244 грн за каталогом/накладною-рахунком).
2) Ліміт кредиту підвищується до Рівня 2 (3500/2611 грн за каталогом/накладною-рахунком) при своєчасній оплаті 3-х замовлень поспіль.
3) Після повної оплати (або надходженні електронного підтвердження про повну оплату) першого замовлення, починаючи з другого замовлення, Представник має можливість розміщувати декілька замовлень в рамках ліміту кредиту.
4) Ліміт кредиту Представника, що досягнув Рівня 2, у випадку надходження грошових коштів (або електронного підтвердження оплати) на рахунок Представника в базу даних Компанії пізніше 21 дня від дати виписки накладної-рахунку, падає на Рівень 1.
5) Рівень кредиту може бути підвищен, якщо Представник розміщує три замовлення (незалежно від інтервалу їх розміщення) та своєчасно оплачує їх. 3. Термін сплати замовлення:
Термін сплати замовлення – 10 (десять) банківських днів з моменту виписки Компанією накладної-рахунку.
Своєчасна оплата – надходження грошових коштів (або електронного підтвердження оплати) в повному розмірі на рахунок Представника в базу даних Компанії в термін не пізніше 21-го дня з моменту виписки рахунку-фактури. Тобто, оплатити Ваше замовлення Вам потрібно протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту виписки Компанією накладної-рахунку, щоб кошти надійшли на Ваш особовий рахунок в Компанії не пізніше 21-го дня з дати виписки накладної-рахунку.
Несвоєчасна оплата – надходження грошових коштів (або електронного підтвердження оплати) на рахунок Представника в базу даних Компанії пізніше 21-го дня з дати виписки накладної-рахунку.
Надходження електронного підтвердження про оплату – надходження інформації від банківської установи, мережі терміналів або оплати через Інтернет про здійснення оплати із зазначенням суми та часу платежу.
4. Підвищення ліміту кредиту*:
Зауважте, при оформленні замовлення на суму, що перевищує Ваш поточний ліміт кредиту*, замовлення може бути оброблено лише за умови своєчасної попередньої сплати (або надходженні електронного підтвердження про оплату) різниці між сумою замовлення за цінами каталогу та лімітом кредиту за цінами каталогу. У випадку відсутності такої сплати, замовлення буде зменшено до суми ліміту кредиту згідно з правилами скорочення замовлення. * Під кредитом розуміється відстрочка платежу за замовлену продукцію Духи говорят о женщине больше, чем ее почерк.
Схема встановлення та зміни рівня ліміту кредиту* для членів Президентського Клубу
Ваш ліміт кредиту* не знижується нижче рівня, який Ви здобули в Президентському Клубі!
При досягненні рівня Президентського клубу, ви отримуєте підвищений ліміт кредиту (наприклад для рівня «Срібло» - 6000 грн)
Ви втрачаєте підвищений ліміт кредиту* у випадку надходження грошових коштів (або електронного підтвердження оплати) на особовий рахунок в базу даних Компанії пізніше 21 дня від дати виписки накладної-рахунку. Ви також можете відновити підвищений ліміт кредиту, сплативши 3 замовлення поспіль своєчасно.
При оформленні замовлення на суму, що перевищує Ваш поточний ліміт кредиту*, замовлення може бути оброблено лише за умови своєчасної попередньої сплати (або надходженні електронного підтвердження про оплату) різниці між сумою замовлення за цінами каталогу та лімітом кредиту за цінами каталогу. У випадку відсутності такої сплати, замовлення буде зменшено до суми ліміту кредиту згідно з правилами скорочення замовлення.
Термін сплати замовлень – 10 (десять) банківських днів з моменту виписки Компанією накладної-рахунку. Кошти мають поступити на особовий рахунок не пізніше, ніж на 21-й день з дня виписки накладної-рахунку.
* Під кредитом розуміється відстрочка платежу за замовлену продукцію
1) Новому Представнику з розміщенням першого замовлення надається ліміт кредиту, що дорівнює Рівню 1 (1850/1376 грн за каталогом/накладною-рахунком).
2) Ліміт кредиту підвищується до Рівня 2 (3700/2730 грн за каталогом/накладною-рахунком) при своєчасній оплаті 3-х замовлень поспіль.
3) Після повної оплати (або надходженні електронного підтвердження про повну оплату) першого замовлення, починаючи з другого замовлення, Представник має можливість розміщувати декілька замовлень в рамках ліміту кредиту.
4) Ліміт кредиту Представника, що досягнув Рівня 2, у випадку надходження грошових коштів (або електронного підтвердження оплати) на рахунок Представника в базу даних Компанії пізніше 21 дня від дати виписки накладної-рахунку, падає на Рівень 1.
5) Рівень кредиту може бути підвищен, якщо Представник розміщує три замовлення (незалежно від інтервалу їх розміщення) та своєчасно оплачує їх.3. Термін сплати замовлення:
Термін сплати замовлення – 10 (десять) банківських днів з моменту виписки Компанією накладної-рахунку.
Своєчасна оплата – надходження грошових коштів в повному розмірі на рахунок Представника в базу даних Компанії в термін не пізніше 21-го дня з моменту виписки рахунку-фактури. Тобто, оплатити Ваше замовлення Вам потрібно протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту виписки Компанією накладної-рахунку, щоб кошти надійшли на Ваш особовий рахунок в Компанії не пізніше 21-го дня з дати виписки накладної-рахунку.
Несвоєчасна оплата – надходження грошових коштів на рахунок Представника в базу даних Компанії пізніше 21-го дня з дати виписки накладної-рахунку.
Надходження електронного підтвердження про оплату – надходження інформації від банківської установи, мережі терміналів або оплати через Інтернет про здійснення оплати із зазначенням суми та часу платежу.
4. Підвищення ліміту кредиту*:
Зауважте, при оформленні замовлення на суму, що перевищує Ваш поточний ліміт кредиту*, замовлення може бути оброблено лише за умови своєчасної попередньої сплати (або надходженні електронного підтвердження про оплату) різниці між сумою замовлення за цінами каталогу та лімітом кредиту за цінами каталогу. У випадку відсутності такої сплати, замовлення буде зменшено до суми ліміту кредиту згідно з правилами скорочення замовлення. * Під кредитом розуміється відстрочка платежу за замовлену продукцію Духи говорят о женщине больше, чем ее почерк.
Зміна лімітів кредиту з Кампанії 16/2015 (з 9 листопада) З Кампанії 16/2015 (з 9 листопада) міняються ліміти кредиту для замовлень Представників на першому рівні.
Ознайомтеся з новими лімітами кредиту в таблиці нижче:
Всі інші ліміти кредиту, у тому числі ліміти Президентського Клубу залишаються без змін. Примітка:
Рівень 2 - для Представників, які вчасно сплатили три замовлення поспіль. Якщо Представник на Рівні 2 не вчасно оплачує своє замовлення, то для нього діятиме ліміт кредиту Рівня 1.
Якщо Представник на Рівні 1 не вчасно оплачує свій другий чи третій замовлення, то він залишається на цьому ж рівні.