Ср, 12.05.2021, 23:26
Офіційний сайт AVON
Ейвон на Україні
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость


тел.0987223019

Де я можу подивитися замовлення, яке надійшло від Клієнта? - Форум о косметике Avon



[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум о косметике Avon » Розділ для представників Avon » Питання та відповіді » Де я можу подивитися замовлення, яке надійшло від Клієнта?
Де я можу подивитися замовлення, яке надійшло від Клієнта?
таняДата: Пн, 15.06.2015, 23:26 | Повідомлення # 1
хозяйка сайта
Група: Администратор
Повідомлень: 504
Нагороди: 0
Статус: Offline
Скільки часу у мене є для того щоб прийняти замовлення від Нового Клієнта і де
можна побачити замовлення, що поступили від Нових Клієнтів?Прийняти нове замовлення необхідно протягом 24 годин. Якщо по закінченні цього часу Ви не прийняли
замовлення, він піде іншому Представнику і зникне з Вашої сторінки.
Інформація про розміщення замовлення відображається в розділі «Мої замовлення», в закладці «Очікуван замовлення» Де я можу подивитися замовлення, що поступили від постійних Клієнтів?Постійним є Клієнт, вже прикріплений до Вашої вітрині, або той, який знайшов Вас за пошуком, маючи Ваш email або
телефон. Замовлення від Постійних Клієнтів відразу йдуть на Ваш сайт Представника, в розділ «Незакінчені замовлення». Також Ви зможете побачити їх в інтернет-вітрині, в розділі «Історія замовлень». Якщо я помилково відхилила замовлення Клієнта, чи можу я прийняти це замовлення знову?Відхилені замовлення переходять до іншого Представника, повторно прийняти одне й теж замовлення неможливо. Чи зможуть постійні Клієнти розміщувати замовлення, якщо вітрина ЗАКРИТА?Так, зможуть. Замовлення від Постійних Клієнтів відразу попадають на Ваш сайт Представника, в розділ «Незакінчені замовлення». Також Ви зможете побачити їх в інтернет-вітрині, в розділі «Історія замовлень». Чи можна внести зміни в замовлення Клієнта в інтернет-вітрині?В інтернет-вітрині внести зміни в замовлення Клієнта немає можливості. Але Ви зможете внести необхідні
зміни в замовлення з домашньої сторінки Представника, перед
відправленням замовлення на опрацювання. Інформація про внесені зміни в
інтернет-вітрині відображена не буде. Чи є інформація в інтернет-вітрині про наявність товару на складі?В інтернет-вітрині інформація про наявність товару на складі відсутня. Дану інформацію можна подивитися
тільки на головній сторінці Представника перед відправленням замовлення
на опрацювання. Як я можу перейти з особистого кабінету інтернет-вітрини на домашню сторінку Представника?Для переходу на домашню сторінку Представника натисніть «Вийти», перейдіть за посиланням «розділ для
Представника» і виберіть розділ «Перейти на сайт для Представника» Як мені подивитися контактні дані моїх Клієнтів? Як в інтернет-вітрині знайти дані свого або додати нового Клієнта?Пошук зареєстрованого Клієнта проводиться в розділі «Мої Клієнти» за першою літерою прізвища. Якщо Клієнт поміняв
Представника, дані Клієнта видаляються зі списку контактів.
Нового Клієнта вручну додати неможливо. Відомості про нього додадуться
автоматично при розміщенні замовлення через Вашу інтернет-вітрину. Всі
Клієнти додані на сторінці Представника не додаються в інтернет-вітрину. Як я можу залучити Клієнтів в мою інтернет-вітрину? Як я можу "просувати" окремі продукти в інтернет-вітрині?Для «просування» окремих продуктів слід перейти за посиланням «Сторінка Представника» і вибрати розділ «Перейти
до моєї вітрини». Тут Ви можете залишати свої коментарі обраним
продуктам та / або відзначати їх міткою, наприклад, «Я користуюся сама!»
або «Знижка від мене!». Відмічені Вами товари будуть виділені у Вашій
інтернет-вітрині, а також у закладці «Мій Вибір», привертаючи увагу
Клієнтів цими товарами саме до Вашої інтернет-вітрині. Що робити якщо Клієнт відмовився від продукції?При відмові Клієнта від продукції, Ви можете запропонувати її іншим своїм Клієнтам. Для цього перейдіть в
розділ «Перейти до моєї вітрини» і додайте коментар до даного продукту,
звернувши увагу Клієнтів, що товар вже є у Вас в наявності. Зазначений
Вами товар буде виділений у Вашій інтернет-вітрині, а також у закладці
«Мій Вибір». Чи можу я оголошувати в інтернет-вітрині свої акції на товар та / або додавати свої банери, продукти?Проводити свої акції в інтернет-вітрині можливо. В цьому Вам допоможе розділ «Перейти до моєї вітрини», де Ви
можете залишати особисті коментарі і мітки, залучаючи Клієнтів до
покупки продуктів по Вашій акції. Використовувати особисті банери або
додавати інші продукти, ніж пропонує компанія, немає можливості. Зв'яжіться з нами


Духи говорят о женщине больше, чем ее почерк.
 
Форум о косметике Avon » Розділ для представників Avon » Питання та відповіді » Де я можу подивитися замовлення, яке надійшло від Клієнта?
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:
Нова відповідь
Имя:
Текст сообщения:
Код безопасности:

Emeil;avon-tanysha@meta.ua