Сб, 20.04.2024, 12:17
Офіційний сайт AVON
Ейвон на Україні
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость


тел.0987223019

Найпоширеніші питання для представника - Форум о косметике Avon



[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум о косметике Avon » Розділ для представників Avon » Питання та відповіді » Найпоширеніші питання для представника (Як розміщувати замовлення?Як і де отримати своє замовлення?)
Найпоширеніші питання для представника
таняДата: Пн, 15.06.2015, 23:23 | Повідомлення # 1
хозяйка сайта
Група: Администратор
Повідомлень: 504
Нагороди: 0
Статус: Offline
 Як розміщувати замовлення ?

    Як тільки ви заповните заявку , вам присвоюється номер за допомогою якого ви заходите на персональну сторінку на сайті Avon.
    Є два способи здавати замовлення Avon :
        Маючи вихід в Інтернет , заповнюєте форму замовлення в системі на офіційному сайті компанії Avon.
        Маючи мобільний телефон , можете стати користувачем послуги Avon Mobile . З її допомогою ви зможете робити замовлення через мобільний телефон.
    Самий зручний і простий спосіб - перший . Основними перевагами першого способу є:
        під час замовлення кожного товару , видно його наявність на складі на поточний момент . Щодо цієї інформації , можна відразу замінити товар на аналогічний;
        найзручніше користуватися системою на офіційному сайті Ейвон ще й тому , що в системі є інформація про оплату попереднього замовлення
, ваших минулих замовлень і т.п;
        також зручність виконання замовлення та перегляду інформації.

    Чи повинна розміщувати замовлення в кожному каталозі ?
    Єдине зобов'язань - своєчасна оплата замовлень.
    Ви можете розміщувати замовлення коли хочете. Ваш рахунок активний на протязі одного року з дати останнього замовлення . Якщо ви не розміщували замовлення цілий рік , ваш рахунок анулюється. Тоді потрібно знову реєструватися в Ейвон .
    Як і де отримати своє замовлення ?
    Представник ( консультант ) Avon отримує замовлення в , зручному для нього , поштовому відділенні України . Якщо сума замовлення продукції за каталожними цінами перевищуватиме 400
гривень , доставка товару буде безкоштовною на найближчу вашу пошту. Якщо замовлення менше 400грн -вартість доставки на пошту - 25 гривень.
    Який розмір знижки для мене , як Представника Avon ?
    Розмір вашої знижки на продукцію залежить від суми вашого замовлення.
        18 % знижки доступно при замовленні -до 799 гривень ,
        22 % від 800 гривень до 1500 гривень - розмір знижки буде ,
        26 % понад 1600 гривень.
    Регулярно розміщуючи замовлення ( по кожному каталогу ) ваша знижка підвищується :
        з 18% стає 20 %
        з 22% - 25 % ,
        з 26 % - 30 %.
    Також представникам доступний спеціальний каталог розпродаж - в цьому каталозі знижки досягають 80 %.
    Правда , що реєстрація в Avon безкоштовна ?
    Так! Ви ні за що не платіть! Стати представником можна заповнивши просту форму реєстрації.
    Хто такий представник ?
    Представник - це покупець , який , купує продукцію зі знижками для себе і своїх
близьких , або консультант , який допомагає , вибрати відповідну
продукцію , оформити і поставити замовлення своїм клієнтам в найкоротші
терміни. Представники отримують додатковий дохід від знижок - від 18 до 30 відсотків і 80 % на товари з каталогу Розпродаж ; подарунки за участь у спеціальних акціях які доступні тільки представникам Avon.
    Бути представником Avon вигідно ?
    Ваш дохід і вигода залежать від суми та регулярності замовлень , дотримання термінів оплати. Мінімальна знижка яку може отримати представник - 18 %. Якщо ви виконуєте умови заохочувальних програм (програма розвитку нових представників ) ваша знижка становить 30 %. У спеціальних каталогах розпродаж знижки досягають 80 %.
    Я можу повернути товар ?
    Так , компанія Ейвон надає таку можливість для своїх представників. З умовами та процедурою повернення товару ви можете ознайомитися на цій сторінці.
    Як оплатити замовлення?
    Замовлення можна сплатити наступними способами.
        Сервіс платежів Portmone
        У касах і терміналах самообслуговування AVAL BANK
        У відділеннях банку "Фінанси та кредит"
        У всіх філіях Ощадбанку
        Каси , банкомати , термінали самообслуговування і Privat24
        за СМС
    Відстрочка платежу , як це працює?
    Відстрочка платежу - це сервіс- послуга від компанії Ейвон , яка надається всім представникам . Це сервіс дає можливо зробити замовлення в Ейвон не привертаючи своїх коштів до оплати замовлення.
    порядок роботи
        Ви розміщуєте замовлення в Ейвон .
        Отримуєте своє замовлення в поштовому відділенні
        Роздаєте замовлення клієнтам і збираєте з них оплату за продукцію
        Оплачуєте замовлення .
    Чому для реєстрації потрібно так багато інформації ?
    У компанії Ейвон поважає особисту інформацію своїх клієнтів , з цього ваші дані не будуть використані третіми особами. Детальна інформація потрібна для того що б :
        Ви могли використовувати відстрочку платежу.
        Отримувати товар в найближчому поштовому відділенні.
    Що потрібно для реєстрації в Avon ?
    Стати консультантом компанії Ейвон може будь-який громадянин України досяг 16 -и років . Для реєстрації вам потрібно паспортні дані , інн , поштова адреса , контактний телефон та адресу електронної пошти.
    Як мені зареєструватися в компанію Avon ?
    Для того , що б стати представником або координатором достатньо заповнити анкету на Нашому сайті. Незабаром ми зв'яжемося з Вами що б завершити процес реєстрації представника .


Духи говорят о женщине больше, чем ее почерк.
 
shmurdyak33Дата: Нд, 19.12.2021, 23:50 | Повідомлення # 2
Рядовой
Група: Пользователи
Повідомлень: 8
Нагороди: 0
Репутація: 0
Статус: Offline
Это интересно.
 
Форум о косметике Avon » Розділ для представників Avon » Питання та відповіді » Найпоширеніші питання для представника (Як розміщувати замовлення?Як і де отримати своє замовлення?)
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:
Нова відповідь
Имя:
Текст сообщения:
Код безопасности:

Emeil;avon-tanysha@meta.ua