Сб, 19.10.2019, 06:17
Офіційний сайт AVON
Ейвон на Україні
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость


тел.0987223019

Повернення продукції - Форум о косметике Avon



[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум о косметике Avon » Розділ для представників Avon » Помічник в оформленні замовлень » Повернення продукції (Оформлення повернення, повернення бракованої продукції,...)
Повернення продукції
таняДата: Ср, 09.12.2015, 22:08 | Повідомлення # 1
хозяйка сайта
Група: Администратор
Повідомлень: 504
Нагороди: 0
Статус: Offline
Правила оформлення повернення / обміну продукції Звертаємо Вашу увагу, що при оформленні повернення / обміну продукції, вибираючи
  паперову Форму повернення, просимо заповнювати форму встановленого в
Компанії зразка, яка повинна відповідати стандартному бланку.

Форма повернення представлена на сайті my.avon.ua в розділі «Бібліотека форм» і на сервісному сайті в розділі «Як повернути продукцію».
Прикріплення: 6997844.jpg(135.4 Kb)


Духи говорят о женщине больше, чем ее почерк.
 
таняДата: Сб, 05.03.2016, 14:39 | Повідомлення # 2
хозяйка сайта
Група: Администратор
Повідомлень: 504
Нагороди: 0
Статус: Offline
Avon гарантує 100% якість всієї косметики, парфумерії та аксесуарів. Якщо щось в нашій продукції Вас не
влаштовує, Ви можете за бажанням, оформити повернення або обміняти
бракований продукт. Avon створює комфортні умови для повернення та
обміну товарів, адже має: найширше покриття – більше ніж 5 500 поштових
відділень, з якими співпрацює – для відправлення повернення в компанію;
найдовший термін повернення - 1 місяць з дати, вказаної в
рахунку-фактурі.Термін обміну та повернення складатиме 1 місяць (31 календарний день) з дати, вказаної в рахунку-фактурі.
Вартість послуги по оформленню повернення складає 7 грн.


ВИКОРИСТОВУЮЧИ ПАПЕРОВУ ФОРМУ

  • Крок 1. Роздрукуйте та заповніть Бланк повернення.

  • Крок 2. Зробіть позначку у відповідній колонці «Повернення», «Брак» або «Невірно вкладено» на бланку повернення

  • Крок 3. Акуратно запакуйте продукцію, яку повертаєте, додавши Бланк повернення. При
    поверненні пошкодженої продукції не забудьте заклеїти її клейкою
    стрічкою або запакувати в прозорий поліетиленовий пакет окремо від іншої
    продукції. Упаковка повернення на пошті здійснюється за додаткову
    плату, і тільки за бажанням Клієнта.

  • Крок 4. Отримайте у співробітника поштового відділення квитанцію на прийом відправлення.
    Зберігайте поштові документи про відправлення повернення до моменту
    повного списання з Вашого рахунку вартості поверненої продукції.

    ЧЕРЕЗ ЕЛЕКТРОННУ ФОРМУ

    Для оформлення повернення через електронну форму Вам необхідно:1. Зайти на персональну сторінку в розділ «Мої замовлення» – якщо Ви Представник, в розділ «Мій офіс» – якщо Ви Координатор чи РМП та натиснути «Електронна форма повернень»:

    2. Пошук необхідної продукції Ви можете здійснити двома способами: вибрати кампанію та вказати код продукції або натиснути
    «Пошук» навпроти відповідного інвойсу:


    Зверніть, будь ласка, увагу – поле «Дата повернення» вказує на останній день, коли Ви маєте змогу відправити продукцію на повернення
    (через поштове відділення чи пункт видачі) з відповідного інвойсу.3. Вказати кількість одиниць, причину повернення відповідної продукції та натиснути «Зберегти»Перелік причин повернення Ви маєте змогу бачити на цій же сторінці.Зверніть, будь ласка, увагу – Ви можете повідомити про списання суми чи допоставку продукції з наступним замовленням, тому вказуйте, будь
    ласка, найбільш відповідну причину.



    4. На наступному кроці ви маєте можливість редагувати повернення: видалити чи додати продукцію та перейти далі, натиснувши
    «Продовжити»:


    5. Ознайомитися з правилами повернень, поставити відмітку про згоду з ними та відправити електронну форму повернення в Компанію:

    6. Занотувати номер електронного повернення та обов'язково вказати його при фактичному поверненні продукції (на
    будь-якому аркуші паперу, вклавши його в коробку с продукцією)


    7. Віднести коробку з продукцією на поштове відділення чи пункт видачі. На коробці вкажіть будь-ласка ваші дані. Це може бути лист
    паперу, на якому прописані ваші дані.


    8. Відстежувати статус повернення на персональній сторінці в розділі «Мої замовлення»:

    ВАЖЛИВО!
  • Представники, які не мають доступу до Інтернету, можуть оформити повернення звичним способом – роздрукувати та заповнити бланк повернення та віднести його разом з продукцією на пошту.
  • Термін повернення залишається без змін – найдовшим: оформити повернення Ви маєте змогу протягом 31 календарного дня від дати накладної-рахунку.
  • Правила та Процедура повернень залишаються без змін. Більш детально процедуру оформлення повернення Ви можете знайти за посиланням.
  • З Вашого рахунку сума повернення буде списана після фактичного надходження продукції в Компанію.
  • Як і раніше, Ви маєте змогу задекларувати суму повернення для опрацювання наступного Вашого замовлення з урахуванням повернення.
    Декларування можливе на протязі 21 дня з дати опрацювання замовлення, з
    якого ви бажаєте повернути продукцію, сума декларування не повинна
    перевищувати 200 грн.
    Зверніть УВАГУ! При поверненні замовлення в повному обсязі, обробка наступного замовлення можлива за умови стовідсоткової його передоплати за цінами каталогу.
    Прикріплення: 0713025.png(56.7 Kb)


    Духи говорят о женщине больше, чем ее почерк.
  •  
    таняДата: Сб, 05.03.2016, 14:44 | Повідомлення # 3
    хозяйка сайта
    Група: Администратор
    Повідомлень: 504
    Нагороди: 0
    Статус: Offline
    ПРОДУКЦІЯ, ЩО НЕ ПІДЛЯГАЄ ПОВЕРНЕННЮ

  • Каталоги, друкована продукція

  • Парфюмерно-косметична продукція та продукти для індивідуального використання, придбані за спеціальними пропозиціями

  • Випробувана продукція, при наявності на неї пробних зразків

  • Випробувана продукція, використана більш ніж на 1/3 її обсягу

  • Парфюмерно-косметична продукція та продукти для індивідуального використання, що входить до складу "Набору-сюрприз"

  • Парфюмерно-косметична продукція та продукти для індивідуального використання, що представлені в Інтернет-розпродажу

  • Парфюмерно-косметична продукція та продукти для індивідуального використання, що представлені в флаєрі «Розпродаж»

    Ця група товарів підлягає обміну тільки при виявленні браку.

    Продукція за спеціальною пропозицією приймається разом.

    Вартість послуги по оформленню повернення складає 7,00 грн. і враховується на баланс Вашого особистого рахунку.

    Духи говорят о женщине больше, чем ее почерк.
  •  
    таняДата: Сб, 05.03.2016, 15:02 | Повідомлення # 4
    хозяйка сайта
    Група: Администратор
    Повідомлень: 504
    Нагороди: 0
    Статус: Offline
    РЕЗЕРВУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ. ВІДМОВА ВІД ЗАРЕЗЕРВОВАНОЇ ПРОДУКЦІЇ
    РЕЗЕРВУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ
    При прямих продажах кількість купленого товару залежить не від його
    наявності, а від бажання Клієнтів придбати цей продукт. Попит
    коливається з кампанії в кампанію в залежності від багатьох факторів,
    таких як: новизна, відсоток знижки, вид спеціальної пропозиції,
    сезонність, реклама, наявність аналогічних товарів у конкурентів, і т.і.
    Тому не завжди всі замовлені товари є на складі в необхідній кількості.
    Для того, щоб Ви не втратили можливість придбати продукцію за найбільш
    вигідною для Вас ціною, ми впровадили резервування продукції, що
    забезпечує автоматичне інвойсування необхідної продукції в одне з Ваших
    наступних замовлень, за умови її наявності на складі.
    Інформацію про наявність товару на складі Ви можете отримати на четвертому кроці при
    розміщенні замовлення через Інтернет (індикація наявності товару на
    складі за допомогою світлофора).
    Також кожного тижня оновлюється файл «Інформація щодо відсутніх товарів та замін».
    Передивитися його можна за посиланням.
    Інформацію щодо продукції, зарезервованої по рахунку можна переглянути в інвойсі замовлення.
    Переглянути інвойс обробленого замовлення Ви можете на персональній сторінці в меню
    "Мої замовлення", розділ "Мої замовлення", для цього натискаєте на
    посилання по номеру інвойса.
    Також при розміщенні замовлення у Вас є можливість замовити інвойс та інші друковані документи до замовлення,
    вказавши код 05437.
    Вартість друкованої продукції становить 0,60 грн.

    ВІДМОВА ВІД ЗАРЕЗЕРВОВАНОЇ ПРОДУКЦІЇ
    Компанія Avon робить все можливе для того, щоб Ваше спілкування з Клієнтами було максимально плідним і позитивним. Якщо у Вашому замовленні є зарезервована продукція, а у Ваших Клієнтів
    немає можливості дочекатися її отримання з одним з наступних замовлень, Ви можете відмовитися від резервування.

    Для відмови від зарезервованої продукції Вам необхідно написати звернення з
    персональної сторінки на сайті Компанії через розділ «Зв'яжіться з
    нами».
    Категорія звернення «Наявність продукції», підкатегорія «Відмова від зарезервованої продукції».
    У зверненні потрібно вказати номер рахунку-фактури і дату замовлення, в
    якому товар пішов на автозамовлення, код, кількість і найменування
    товару, який Ви бажає зняти з автозамовлення.


    Зверніть увагу!
    Згідно «Правил обробки зарезервованої продукції компанії Avon, що була відсутня на складі на момент розміщення замовлення», Ви не можете відмовитися від «Автозамовлення» - зарезервованої
    продукції, яка була відсутня на складі на момент її замовлення (червоний
    колір світлофору на сайті)!

    Інформацію про колір індикатора світлофора товару на момент розміщення замовлення, Ви можете отримати на
    сайті, в розділі «Мої замовлення», обравши необхідне замовлення, та
    натиснувши на посилання за номером цього замовлення:

    Праворуч, біля кожної продукції, Ви побачите колір індикатору світлофору за яким ця продукція була замовлена:

    Прикріплення: 9436920.png(98.5 Kb) · 5476296.png(24.1 Kb) · 7633262.png(12.1 Kb)


    Духи говорят о женщине больше, чем ее почерк.
     
    таняДата: Сб, 05.03.2016, 15:04 | Повідомлення # 5
    хозяйка сайта
    Група: Администратор
    Повідомлень: 504
    Нагороди: 0
    Статус: Offline
    ДЕКЛАРУВАННЯ ПОВЕРНЕННЯ ЧЕРЕЗ ІНТЕРНЕТ

    У Вас є можливість розміщувати замовлення, не чекаючи поки продукція,
    здана на повернення, надійде у компанію, а кошти – списані з рахунку!
    Для цього Вам необхідно ознайомитися зі схемою оформлення повернень
    продукції через Інтернет:

  • Ви здаєте продукцію для повернення на поштовому відділенні або на пункті видачі за стандартною схемою.

  • Точно розраховуєте суму поверненої продукції. (Сума повернення розраховується за цінами накладної-рахунку (інвойсу), не включаючи 7.00 грн. за обробку повернення).

  • Розміщуєте замовлення через Інтернет. На 4-му кроці – в закладці «Оформлення повернення через Інтернет» у віконце «Сума повернення» вписуєте точну суму поверненої продукції, наприклад:

    Зверніть УВАГУ! Сума не повинна містити букв (г., грн. і т.д.)
    4. Відправляєте замовлення через Інтернет. Воно буде оброблене з врахуванням суми повернення поверненої продукції.

    Зверніть УВАГУ!

  • Якщо Ваше повернення вже оброблено і сума списана з Вашого рахунку, заповнювати віконце «Сума повернення» не потрібно! Ви можете побачити чи списана сума поверненої продукції з Вашого
    рахунку, зайшовши у розділ «Баланс рахунку» Вашої персональної Інтернет -
    сторінки.

  • Сума поверненої продукції, що оформлюється через Інтернет не повинна перевищувати 200 грн., в іншому випадку – повернення через Інтернет оформлено не буде.

  • Ви можете оформити тільки одну суму поверненої продукції, за умови, що строк оплати замовлення не перевищує 21 день від дати інвойсування замовлення

  • Ваше замовлення буде оброблене із врахуванням суми поверненої продукції, але з Вашого рахунку ця сума буде списана лише тоді, коли здана на повернення продукція надійде в компанію.

  • За потреби, Ви зможете знову оформити повернення продукції через Інтернет, але тільки після того, як попереднє повернення продукції надійде у компанію і його сума буде списана з Вашого рахунку. (Ви можете прослідкувати за цим у розділі «Баланс рахунку» Вашої персональної Інтернет – сторінки.)

  • Вказана Вами сума поверненої продукції має точно співпадати із фактичною сумою повернення (вартістю продукції, яку Ви відправили на повернення в компанію за цінами рахунку-фактури (інвойсу)).

  • Якщо сума поверненої продукції, яку Ви вказали при розміщенні Інтернет - замовлення буде більшою за фактичну суму повернення поверненої продукції, Ви не зможете оформлювати повернення продукції через Інтернет протягом року з дня розміщення замовлення.

  • Блокування даної опції не впливає на процедуру повернення продукції через поштове відділення або пункт видачі.

  • Після відправлення Інтернет-замовлення Ви не зможете змінити або відмовитися від вказаної суми повернення продукції.
    Прикріплення: 5523413.png(5.9 Kb)


    Духи говорят о женщине больше, чем ее почерк.
  •  
    acizeibibiДата: Пн, 27.05.2019, 21:55 | Повідомлення # 6
    Група: Гости





    http://mewkid.net/buy-prednisone/ - Buy Prednisone <a href="http://mewkid.net/buy-prednisone/">Prednisone</a> exa.rryu.avon-ukrain.ucoz.ua.dlm.ka http://mewkid.net/buy-prednisone/
     
    Форум о косметике Avon » Розділ для представників Avon » Помічник в оформленні замовлень » Повернення продукції (Оформлення повернення, повернення бракованої продукції,...)
    • Сторінка 1 з 1
    • 1
    Пошук:
    Нова відповідь
    Имя:
    Текст сообщения:
    Код безопасности:

    Emeil;avon-tanysha@meta.ua