Шановний Координаторе! Цим листом повідомляємо Вас про зміну умов «Процедури виплати винагороди за послуги Координатора» (надалі - «Процедура»), які вступають в силу з «28» вересня 2015р. та про зміну умов в Договорі про надання послуг (надалі - «Договір»)., а саме - доповнити Договір новим пунктом 5.4. Відповідно п. 5.4, 5.5, 5.6 вважати п. 5.5, 5.6, 5.7.
З оновленою Процедурою та оновленим Договором Ви можете ознайомитись на сайті my.avon.ua - у розділі «Бібліотека форм» та в Додатках до цього повідомлення.
Прийом форм на реєстрацію Партнерів в Кампанії 17/2015
Зверніть увагу! У Кампанії 17/2015 форми на реєстрацію Партнерів прийматимуться до середи четвертого тижня Кампанії, 23 грудня, до 23:59. Духи говорят о женщине больше, чем ее почерк.
Зміна банківських реквізитів у Районних Менеджерів та Партнерів СПД.
Зверніть увагу! У зв'язку з реорганізацією відділень Райффайзен Банку Аваль відбудеться зміна банківських реквізитів у всіх Районних Менеджерів та Партнерів СПД. Для уточнення нових реквізитів необхідно звернутися у відділення банку або зателефонувати на гарячу лінію (номер телефону на зворотній стороні банківської карти). Нові реквізити необхідно відправити в Компанію до 24 грудня 2015 на електронну адресу:
Зміна мінімальної суми виплати Партнерам-ГПД Шановний Партнер! У зв'язку зі змінами в податковому законодавстві для Партнерів, які надають послуги з цивільно-правовим договором, з Кампанії 03/2016 мінімальна сума виплачуваної винагороди становитиме 300 грн замість 100 грн.
Це означає, що в разі, якщо Партнеру буде нарахована сума до 299,99 грн, виплата такої винагороди буде проведена в наступних кампаніях, коли загальна сума зароблених комісійних складе 300 грн і більше. Духи говорят о женщине больше, чем ее почерк.
Зберігання актів прийому-передачі наданих послуг Відповідно до закону «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність», акт прийому-передачі наданих послуг є первинним документом і фіксує здійснення господарської діяльності.
Усі платники податків зобов'язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов'язаних з визначенням об'єктів оподаткування на підставі первинних документів. У свою чергу, податкова інспекція має право вимагати первинні документи під час проведення перевірок, а платник податків повинен їх надавати.
Тому зберігати первинні документи необхідно протягом 1095 днів з дня подання звітності, для складання яких вони використовувалися.
Важливо! Незабезпечення платником податків зберігання первинних документів тягне за собою штрафні санкції в розмірі 510 грн (при повторному порушенні протягом року - 1020 грн) відповідно до Податковим Кодексом України (Стаття 44.Требованія до підтвердження даних, визначених податковою звітністю: 44.1. З метою оподаткування платники податків зобов'язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов'язаних з визначенням об'єктів оподаткування та / або податкових зобов'язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.) Духи говорят о женщине больше, чем ее почерк.