Ср, 12.05.2021, 23:06
Офіційний сайт AVON
Ейвон на Україні
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость


тел.0987223019

послуги Avon Mobile - Форум о косметике Avon



[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум о косметике Avon » Найгарячіші та найактуальніші новини від компанії для Представників. » ГАРЯЧИ НОВИНИ КОМПАНІЙ » послуги Avon Mobile
послуги Avon Mobile
таняДата: Вт, 28.07.2015, 19:36 | Повідомлення # 1
хозяйка сайта
Група: Администратор
Повідомлень: 504
Нагороди: 0
Статус: Offline
Зверніть увагу! З 25 травня 2015 року вартість послуги Avon Mobile за одну активну Кампанію складатиме:
2 грн - для Представників
3 грн - для Координаторів
Детальніше про послугу читайте на сайті.
Інформаційна листівка про послугу Avon Mobile для Представника та по особовому рахунку Координатора доступна за посиланням, для Координатора за посиланням.


Духи говорят о женщине больше, чем ее почерк.
 
таняДата: Пн, 29.08.2016, 07:32 | Повідомлення # 2
хозяйка сайта
Група: Администратор
Повідомлень: 504
Нагороди: 0
Статус: Offline
ОСОБИСТЕ ПОВІДОМЛЕННЯ ВІД AVON MOBILE
SMS

Надзвичайно корисний інструмент для Вашого бізнесу - Avon Mobile.

Хочете вчасно знати стан Вашого рахунку, замовлення та отримувати важливі новини від Компанії?

Для цього активуйте послугу через Віртуальний оператор, або напишіть
заяву на реєстрацію в Avon Mobile на персональній сторінці сайту через
розділ «Зв’яжіться з нами» підрозділ «Активація послуги».
Детальніше про активацію послуги - за посиланням.

Після того як Ваш запит буде опрацьовано, Ви отримаєте вітальне SMS від Avon і
будете отримувати SMS повідомлення при здійсненні операцій по Вашому
рахунку.
Теми повідомлень:
  • Привітальне СМС при активації послуги
  • Опрацювання замовлення
  • Опрацювання повернення (сума повернення)
  • Видалення замовлення
  • Надходження електронного підтвердження про оплату
  • Надходження фактичної оплати
  • Зміна адреси регулярної та/або експрес доставки
  • Надходження документів нового Представника (для Партнерів)
  • Видалення замовлення Представника (для Партнерів)
  • Присвоєння рахунка Представнику (для Представників та Партнерів)
  • Відмова в присвоєнні рахунку Представнику (для Партнерів)
  • Відсутність акту виконаних робіт (для Партнерів)
  • Відкриття ділянки (для Партнерів)
  • Попередження про закриття ділянки (для Партнерів)
  • Блокування рахунку на передплату після розформування замовлення
  • Опрацювання замовлення на друковану продукцію (для Партнерів)
  • Надходження необхідних документів для виплати винагороди Партнеру (для Партнерів, які працюють за цивільно-правовим договором)
  • Надходження Договору (для Партнерів, які працюють за цивільно-правовим договором)
  • Відсутність карткового рахунку (для Партнерів, які працюють за цивільно-правовим договором)
  • Відсутність необхідних документів для виплати винагороди Партнеру (для Партнерів, які працюють за цивільно-правовим договором)
  • Не прийнятий Договір Партнера, через невірне оформлення документу (для Партнерів, які працюють за цивільно-правовим договором)
  • Не прийняті документи для виплати винагороди Партнеру, через невірне оформлення документу/документів (для Партнерів, які працюють за
    цивільно-правовим договором)
  • Затримання експрес замовлення (з вказанням причини)
  • Привітальне СМС з Днем народження
  • Наявність боргу по рахунку

    Якщо Ваш телефон знаходиться поза зоною досяжності або відключений, система розсилання буде повторювати спроби відправити SMS
    протягом наступних 2 годин.
    Після закінчення цього терміну всі недоставлені SMS будуть видалені.
    Послугу SMS-повідомлень підтримують всі моделі мобільних телефонів.

    Вартість послуги:
    • для Представників - 2 грн за Кампанію, у якій були отримані вищезазначені типи повідомлень;
    • для Координаторів - 3 грн за Кампанію, у якій були отримані вищезазначені типи повідомлень.


    Зверніть увагу: у разі, якщо протягом Кампанії Ви не отримували таких повідомлень (не розміщували замовлення, не
    сплачували замовлення, не реєстрували нових Представників) – оплата
    зніматися не буде.
    Офіційні умови користування послугою.
    Як змінити номер в послузі.
    Як активувати послугу.

    E-mail (підписка на ел. каталог)

    Залиште свою адресу електронної пошти у розділі «Моя особиста інформація».
    Ви будете регулярно отримувати важливу інформацію про вигідні
    пропозиції, ексклюзивні події, зміни у сервісі, а також інформацію про
    статус відправленого Вами замовлення.

    Пам’ятайте, Ваш успіх залежить від своєчасної проінформованості!

    Не знаєте як створити електронну пошту? Читайте наші рекомендації у розділі «Як вести інтернет-бізнес».

    Духи говорят о женщине больше, чем ее почерк.
  •  
    таняДата: Пн, 29.08.2016, 07:34 | Повідомлення # 3
    хозяйка сайта
    Група: Администратор
    Повідомлень: 504
    Нагороди: 0
    Статус: Offline
    ЗАПИТАТИ В ЦЕНТРІ КОНТАКТІВ 
    «Зв’яжіться з нами»

    Якщо Ви хочете задати питання чи висловити пропозицію Компанії, використовуйте сервіс «Звяжіться з нами».

    Це Зручний, сучасний сервіс для отримання всієї необхідної інформації, яка
    надходить на Вашу персональну електронну адресу в чіткому письмовому
    вигляді в продовж однієї доби. Сервіс працює з понеділка по п’ятницю з
    8:00 години до 21:00 години, в суботу з 9:00 години до 17:00 години.

    Оформити запит можливо як з головної сторінки сайту, так і з Вашої персональної
    сторінки. Для створення запиту необхідно натиснути на посилання
    «Зв’яжіться з нами», що знаходиться в низу сторінки і заповнити
    електронну заявку .

    Зверніть УВАГУ!
    • При оформлені запиту з персональної сторінки номер рахунку вказувати необов’язково.
    • В полі *Коментар не використовувати знаки, що відсутні на клавіатурі при англійському реєстрі, а саме: « » № та ін..
    • Не рекомендується копіювати текст повідомлення з файлів іншого формату (наприклад написати в документі Word листа і скопіювати його в
      поле *Коментар)
    • Рекомендується використовувати e-mail, що зареєстрований на українських сайтах.
    • Відповідь приходить впродовж однієї доби, якщо запит оформлено в робочий час


    Духи говорят о женщине больше, чем ее почерк.
     
    таняДата: Пн, 29.08.2016, 07:36 | Повідомлення # 4
    хозяйка сайта
    Група: Администратор
    Повідомлень: 504
    Нагороди: 0
    Статус: Offline
    Зателефонувати оператору

    Якщо Ви з якоїсь причини не можете скористатись послугами нашого сайту або
    ще не зареєструвались в Avon Mobile, то зателефонуйте до Відділу по
    роботі з Представниками.

    В компанії існує п’ять ліній обслуговування, кожна з них має свій напрям:

    Менеджерська лінія

    0-800-501-374.

    Призначена лише для Менеджерів компанії, які можуть уточнити основну інформацію, щодо свого рахунку.

    Координаторська лінія

    (044) 230-36-91;

    Спеціальна лінія для Координаторів.

    Інформаційна телефонна лінія для Представників:

    Київ 044 230-36-36

    Львів 032 297-06-60

    Дніпропетровськ 056 770-21-16

    Донецьк 062 332-33-85

    Одеса 048 786-00-21

    Харків 057 715-05-85

    Робота
    інформаційної лінії полягає у наданні інформації, щодо Вашого балансу,
    кредиту, доставки, обробленню замовлення, консультації по сайту, та ін..

    Зверніть УВАГУ! Необхідно телефонувати на номер свого регіону

    Безкоштовна лінія для Нових Представників та загальних питань Сервісу  0-800-5000-36

    Дзвінок платний, згідно Вашого тарифного плану.

    Графік роботи

    Інформаційної лінії:

    Понеділок — П’ятниця з 08:30 до 21:00

    Лінії для прийому замовлень:

    Понеділок — П’ятниця з 08:30 до 20:00.

    Координаторської та Менеджерської ліній:

    Понеділок— П’ятниця з 08:30 до 17:00


    Духи говорят о женщине больше, чем ее почерк.
     
    Форум о косметике Avon » Найгарячіші та найактуальніші новини від компанії для Представників. » ГАРЯЧИ НОВИНИ КОМПАНІЙ » послуги Avon Mobile
    • Сторінка 1 з 1
    • 1
    Пошук:
    Нова відповідь
    Имя:
    Текст сообщения:
    Код безопасности:

    Emeil;avon-tanysha@meta.ua