Сб, 20.04.2024, 04:04
Офіційний сайт AVON
Ейвон на Україні
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость


тел.0987223019

ЗАПИТАТИ В ЦЕНТРІ КОНТАКТІВ - Форум о косметике Avon



[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум о косметике Avon » Розділ для представників Avon » Віртуальний Оператор AVON » ЗАПИТАТИ В ЦЕНТРІ КОНТАКТІВ
ЗАПИТАТИ В ЦЕНТРІ КОНТАКТІВ
таняДата: Пн, 15.06.2015, 22:14 | Повідомлення # 1
хозяйка сайта
Група: Администратор
Повідомлень: 504
Нагороди: 0
Статус: Offline
«Зв’яжіться з нами»
Якщо Ви хочете задати питання чи висловити пропозицію Компанії, використовуйте сервіс «Звяжіться з нами».

Це Зручний, сучасний сервіс для отримання всієї необхідної інформації, яка
надходить на Вашу персональну електронну адресу в чіткому письмовому
вигляді в продовж одниєї доби. Сервіс працює з понеділка по п’ятницю з
8:00 години до 21:00 години, в суботу з 9:00 години до 17:00 години.

Оформити запит можливо як з головної сторінки сайту, так і з Вашої персональної
сторінки. Для створення запиту необхідно натиснути на посилання
«Зв’яжіться з нами», що знаходиться в низу сторінки і заповнити
електронну заявку .

Як оформити запит з головної сторінки сайту:
Приклад:

Обов’язково необхідно вказати:

  • *Name - Ваше Прізвище та Ім’я
  • *Адреса електронної пошти - Ваш e-mail (на який потім прийде відповідь)
  • Оберіть категорію – необхідно обрати категорію з автоматично представленого списку тем, яка найбільше відповідає темі Вашого
    повідомлення.
  • *Повідомлення – тут ви маєте вказати Ваш особовий рахунок і питання/прохання, що Вас цікавлять.
  • Відправити – натисніть «Відправити» для того, щоб повідомлення надійшло до Компанії.


Зверніть УВАГУ!
  • Рекомендується використовувати e-mail, що зареєстрований на українських сайтах.
  • Відповідь приходить впродовж однієї доби, якщо запит оформлено в робочий час. У вийняткових випадках, коли потрібна консультація фахівців
    іншіх відділів, відповідь може бути надана протягом трьох діб.


Згідно закону України «Про захист персональних даних» від 1 червня 2010 року, з головної сторінки сайту обробці підлягають звернення всіх
категорій, за винятком, запитів стосовно інформації по особовому рахунку
Представника/Координатора/Районного Менеджера з продажу.
Перелік запитів з головної сторінки сайту, що не підлягають обробці:
  • Замовлення: видалити, надійшло / не надійшло, оброблено / не обраблено
  • Фінансові питання: баланс, електронне підтвердження платежу, проблемна оплата
  • Кредитна політика: ліміт кредиту, знижений рівень
  • Доставка замовлення: коли і де отримувати, замовлення не отримано, зміна адреси доставки
  • Графік здачі/отримання регулярних і експрес-замовлень
  • Повернення: проведено / не проведено, як оформити, не надійшло
  • Автозамовлення: що на автозамовленні, видалити, відновити
  • Реєстрація нового Представника: № особового рахунку, реєстраційні документи
  • Виконання: спецпропозицій каталогу, МАМ, інтернет
  • Виконання: довгострокових і короткострокових заохочувальних або комісійних програм
  • Послуга AvonMobile: вимкнути/підключити, змінити номер
  • Оновити Персональну сторінку.


Якщо запит оформлюється з персональної сторінки Представника:

В цьому випадку поля «Ім’я» і «Адреса електронної пошти» вже автоматично
заповненні. Вам необхідно лише обрати категорію «Щоб зв’язатись з нами»
після чого заповнити поле * Коментар.
Приклад:

1 КРОК
2 КРОК


Зверніть УВАГУ!
  • При оформлені запиту з персональної сторінки номер рахунку вказувати необов’язково.
  • В полі *Коментар не використовувати знаки, що відсутні на клавіатурі при англійському реєстрі, а саме: « » № та ін..
  • Не рекомендується копіювати текст повідомлення з файлів іншого формату (наприклад написати в документі Word листа і скопіювати його в
    поле *Коментар)
  • Рекомендується використовувати e-mail, що зареєстрований на українських сайтах.
  • Відповідь приходить впродовж однієї доби, якщо запит оформлено в робочий час.


Зателефонувати оператору

Якщо Ви з якоїсь причини не можете скористатись послугами нашого сайту або
ще не зареєструвались в Avon Mobile, то зателефонуйте до Відділу по
роботі з Представниками.

В компанії існує п’ять ліній обслуговування, кожна з них має свій напрям:

Менеджерська лінія

0-800-501-374.

Призначена лише для Менеджерів компанії, які можуть уточнити основну інформацію, щодо свого рахунку.

Координаторська лінія

(044) 230-36-91;

Спеціальна лінія для Координаторів.

Інформаційна телефонна лінія для Представників:

Київ 044 230-36-36

Львів 032 297-06-60

Дніпропетровськ 056 770-21-16

Донецьк 062 332-33-85

Одеса 048 786-00-21

Харків 057 715-05-85

Робота інформаційної лінії полягає у наданні інформації, щодо Вашого балансу,
кредиту, доставки, обробленню замовлення, консультації по сайту, та ін..

Зверніть УВАГУ! Необхідно телефонувати на номер свого регіону

Безкоштовна лінія для Нових Представників

0-800-5000-36

На цій лінії обслуговуються лише Клієнти і Нові Представники, що працюють
не більше ніж одну кампанію, з моменту розміщення першого замовлення.

Лінія для прийому замовлень у Клубних Представників:

Київ 044 230-36-10

Львів 032 297-06-10

Дніпропетровськ 056 770-21-21

Донецьк 062 332-33-84

Одеса 048 786-06-80

Харків 057 715-05-83

Призначена для вводу замовлень Клубних Представників до системи.

Зверніть УВАГУ! Необхідно телефонувати на номер свого регіону
Для Представників — учасників Програми «Президентський Клуб» діє також
безкоштовна телефонна лінія по прийому замовлень 0-800-500-324

Зверніть УВАГУ! Безкоштовною лінією можуть користуватися тільки ті Представники, що досягли рівень «Срібло», «Золото», «Платина», «VIP».

Для того, щоб дізнатися інформацію у оператора, необхідно йому назвати
номер Вашого особового рахунку, серію та номер Вашого паспорту, дату
народження та поставити питання, яке Вас цікавить і Ви отримаєте
кваліфіковану та докладну відповідь.

Дзвінок платний, згідно Вашого тарифного плану.

Графік роботи

Інформаційної лінії:

Понеділок — П’ятниця з 08:30 до 21:00

Лінії для прийому замовлень:

Понеділок — П’ятниця з 08:30 до 20:00.

Координаторської та Менеджерської ліній:

Понеділок— П’ятниця з 08:30 до 17:00


Духи говорят о женщине больше, чем ее почерк.
 
VitNogДата: Сб, 18.01.2020, 15:44 | Повідомлення # 2
Група: Гости





Hello. And Bye.
 
graissulaДата: Вт, 01.06.2021, 15:24 | Повідомлення # 3
Група: Гости





<a href=http://gcialisk.com/>cialis buy

Додано (19.06.2021, 07:49)
---------------------------------------------
<a href=https://sscialisvv.com>can you buy cialis online

 
WilbertsetДата: Вт, 03.05.2022, 15:43 | Повідомлення # 4
Група: Гости





Умереть и не встать теперешнем стройке никак немерено ограничиться в течение неименьи башенного крана. Чуть только чуть со евонный помощью эвентуально обеспечить серьезные строй материалы на значительную высоту во конкретную место в течение шеренга месте. Невозможно умалять. ant. преувеличивать эпохальность крана, яко как непосредственно некто перемещает пущая юрчасть горестных предметов согласно края стройки.


http://dogster.ru/publ/517/
 
MinyaNogДата: Ср, 29.06.2022, 09:44 | Повідомлення # 5
Група: Гости





<a href=https://metalminds.ru/>завод металлоконструкций энгельс официальный</a>
 
MinyaNogДата: Пт, 29.07.2022, 15:38 | Повідомлення # 6
Група: Гости





<a href=http://zmktorg.ru/stati/metallicheskaya-dvutavrovaya-balka/>гост балки двутавровые и швеллеры стальные</a>
 
CraigalampДата: Нд, 26.03.2023, 09:58 | Повідомлення # 7
Група: Гости






<a href=https://incli.ru/blog/tablitsa-podbora-kondicionera-po-ploshadi/>таблица подбора кондиционера по площади помещения для кухни</a>
 
SergNogДата: Ср, 14.06.2023, 14:03 | Повідомлення # 8
Група: Гости





<a href=http://zmkshop.ru/uslugi/izgotovlenie-i-montazh-metallicheskikh-ferm/>изготовление опорных конструкций из швеллера</a>

Додано (15.06.2023, 17:56)
---------------------------------------------
<a href=http://zmkshop.ru/>завод металлоконструкций в москве ул генерала дорохова</a>

Додано (20.06.2023, 19:53)
---------------------------------------------
<a href=http://zmkshop.ru/>поставка антенно мачтовых сооружений</a>

Додано (25.09.2023, 14:05)
---------------------------------------------
<a href=http://zmkshop.ru/>изготовления траверс для энергетики</a>

 
Форум о косметике Avon » Розділ для представників Avon » Віртуальний Оператор AVON » ЗАПИТАТИ В ЦЕНТРІ КОНТАКТІВ
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:
Нова відповідь
Имя:
Текст сообщения:
Код безопасности:

Emeil;avon-tanysha@meta.ua