Сб, 15.05.2021, 18:59
Офіційний сайт AVON
Ейвон на Україні
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость


тел.0987223019

ЗАПИТАТИ В ЦЕНТРІ КОНТАКТІВ - Форум о косметике Avon



[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум о косметике Avon » Розділ для представників Avon » Віртуальний Оператор AVON » ЗАПИТАТИ В ЦЕНТРІ КОНТАКТІВ
ЗАПИТАТИ В ЦЕНТРІ КОНТАКТІВ
таняДата: Пн, 15.06.2015, 22:14 | Повідомлення # 1
хозяйка сайта
Група: Администратор
Повідомлень: 504
Нагороди: 0
Статус: Offline
«Зв’яжіться з нами»
Якщо Ви хочете задати питання чи висловити пропозицію Компанії, використовуйте сервіс «Звяжіться з нами».

Це Зручний, сучасний сервіс для отримання всієї необхідної інформації, яка
надходить на Вашу персональну електронну адресу в чіткому письмовому
вигляді в продовж одниєї доби. Сервіс працює з понеділка по п’ятницю з
8:00 години до 21:00 години, в суботу з 9:00 години до 17:00 години.

Оформити запит можливо як з головної сторінки сайту, так і з Вашої персональної
сторінки. Для створення запиту необхідно натиснути на посилання
«Зв’яжіться з нами», що знаходиться в низу сторінки і заповнити
електронну заявку .

Як оформити запит з головної сторінки сайту:
Приклад:

Обов’язково необхідно вказати:

  • *Name - Ваше Прізвище та Ім’я
  • *Адреса електронної пошти - Ваш e-mail (на який потім прийде відповідь)
  • Оберіть категорію – необхідно обрати категорію з автоматично представленого списку тем, яка найбільше відповідає темі Вашого
    повідомлення.
  • *Повідомлення – тут ви маєте вказати Ваш особовий рахунок і питання/прохання, що Вас цікавлять.
  • Відправити – натисніть «Відправити» для того, щоб повідомлення надійшло до Компанії.


Зверніть УВАГУ!
  • Рекомендується використовувати e-mail, що зареєстрований на українських сайтах.
  • Відповідь приходить впродовж однієї доби, якщо запит оформлено в робочий час. У вийняткових випадках, коли потрібна консультація фахівців
    іншіх відділів, відповідь може бути надана протягом трьох діб.


Згідно закону України «Про захист персональних даних» від 1 червня 2010 року, з головної сторінки сайту обробці підлягають звернення всіх
категорій, за винятком, запитів стосовно інформації по особовому рахунку
Представника/Координатора/Районного Менеджера з продажу.
Перелік запитів з головної сторінки сайту, що не підлягають обробці:
  • Замовлення: видалити, надійшло / не надійшло, оброблено / не обраблено
  • Фінансові питання: баланс, електронне підтвердження платежу, проблемна оплата
  • Кредитна політика: ліміт кредиту, знижений рівень
  • Доставка замовлення: коли і де отримувати, замовлення не отримано, зміна адреси доставки
  • Графік здачі/отримання регулярних і експрес-замовлень
  • Повернення: проведено / не проведено, як оформити, не надійшло
  • Автозамовлення: що на автозамовленні, видалити, відновити
  • Реєстрація нового Представника: № особового рахунку, реєстраційні документи
  • Виконання: спецпропозицій каталогу, МАМ, інтернет
  • Виконання: довгострокових і короткострокових заохочувальних або комісійних програм
  • Послуга AvonMobile: вимкнути/підключити, змінити номер
  • Оновити Персональну сторінку.


Якщо запит оформлюється з персональної сторінки Представника:

В цьому випадку поля «Ім’я» і «Адреса електронної пошти» вже автоматично
заповненні. Вам необхідно лише обрати категорію «Щоб зв’язатись з нами»
після чого заповнити поле * Коментар.
Приклад:

1 КРОК
2 КРОК


Зверніть УВАГУ!
  • При оформлені запиту з персональної сторінки номер рахунку вказувати необов’язково.
  • В полі *Коментар не використовувати знаки, що відсутні на клавіатурі при англійському реєстрі, а саме: « » № та ін..
  • Не рекомендується копіювати текст повідомлення з файлів іншого формату (наприклад написати в документі Word листа і скопіювати його в
    поле *Коментар)
  • Рекомендується використовувати e-mail, що зареєстрований на українських сайтах.
  • Відповідь приходить впродовж однієї доби, якщо запит оформлено в робочий час.


Зателефонувати оператору

Якщо Ви з якоїсь причини не можете скористатись послугами нашого сайту або
ще не зареєструвались в Avon Mobile, то зателефонуйте до Відділу по
роботі з Представниками.

В компанії існує п’ять ліній обслуговування, кожна з них має свій напрям:

Менеджерська лінія

0-800-501-374.

Призначена лише для Менеджерів компанії, які можуть уточнити основну інформацію, щодо свого рахунку.

Координаторська лінія

(044) 230-36-91;

Спеціальна лінія для Координаторів.

Інформаційна телефонна лінія для Представників:

Київ 044 230-36-36

Львів 032 297-06-60

Дніпропетровськ 056 770-21-16

Донецьк 062 332-33-85

Одеса 048 786-00-21

Харків 057 715-05-85

Робота інформаційної лінії полягає у наданні інформації, щодо Вашого балансу,
кредиту, доставки, обробленню замовлення, консультації по сайту, та ін..

Зверніть УВАГУ! Необхідно телефонувати на номер свого регіону

Безкоштовна лінія для Нових Представників

0-800-5000-36

На цій лінії обслуговуються лише Клієнти і Нові Представники, що працюють
не більше ніж одну кампанію, з моменту розміщення першого замовлення.

Лінія для прийому замовлень у Клубних Представників:

Київ 044 230-36-10

Львів 032 297-06-10

Дніпропетровськ 056 770-21-21

Донецьк 062 332-33-84

Одеса 048 786-06-80

Харків 057 715-05-83

Призначена для вводу замовлень Клубних Представників до системи.

Зверніть УВАГУ! Необхідно телефонувати на номер свого регіону
Для Представників — учасників Програми «Президентський Клуб» діє також
безкоштовна телефонна лінія по прийому замовлень 0-800-500-324

Зверніть УВАГУ! Безкоштовною лінією можуть користуватися тільки ті Представники, що досягли рівень «Срібло», «Золото», «Платина», «VIP».

Для того, щоб дізнатися інформацію у оператора, необхідно йому назвати
номер Вашого особового рахунку, серію та номер Вашого паспорту, дату
народження та поставити питання, яке Вас цікавить і Ви отримаєте
кваліфіковану та докладну відповідь.

Дзвінок платний, згідно Вашого тарифного плану.

Графік роботи

Інформаційної лінії:

Понеділок — П’ятниця з 08:30 до 21:00

Лінії для прийому замовлень:

Понеділок — П’ятниця з 08:30 до 20:00.

Координаторської та Менеджерської ліній:

Понеділок— П’ятниця з 08:30 до 17:00


Духи говорят о женщине больше, чем ее почерк.
 
VitNogДата: Сб, 18.01.2020, 15:44 | Повідомлення # 2
Група: Гости





Hello. And Bye.
 
Форум о косметике Avon » Розділ для представників Avon » Віртуальний Оператор AVON » ЗАПИТАТИ В ЦЕНТРІ КОНТАКТІВ
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:
Нова відповідь
Имя:
Текст сообщения:
Код безопасности:

Emeil;avon-tanysha@meta.ua