Сб, 19.10.2019, 07:28
Офіційний сайт AVON
Ейвон на Україні
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость


тел.0987223019

ОСОБИСТЕ ПОВІДОМЛЕННЯ ВІД AVON MOBILE - Форум о косметике Avon



[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум о косметике Avon » Розділ для представників Avon » Віртуальний Оператор AVON » ОСОБИСТЕ ПОВІДОМЛЕННЯ ВІД AVON MOBILE
ОСОБИСТЕ ПОВІДОМЛЕННЯ ВІД AVON MOBILE
таняДата: Пн, 15.06.2015, 22:12 | Повідомлення # 1
хозяйка сайта
Група: Администратор
Повідомлень: 504
Нагороди: 0
Статус: Offline
SMS
Надзвичайно корисний інструмент для Вашого бізнесу - Avon Mobile.

Хочете вчасно знати стан Вашого рахунку, замовлення та отримувати важливі новини від Компанії?

Для цього введіть свій номер телефону у полі Avon Mobile розділу «Моя
особиста інформація» на my.avon.ua, або напишіть заяву на реєстрацію в
Avon Mobile через розділ «Зв’яжіться з нами» на сайті, або подзвоніть на
гарячу телефонну лінію.

Після того як Ваш запит буде опрацьовано, Ви отримаєте вітальне SMS від Avon і будете отримувати SMS
повідомлення при здійсненні операцій по Вашому рахунку.

Теми повідомлень:
  • Привітальне смс при активації послуги
  • Опрацювання замовлення
  • Опрацювання повернення (сума повернення)
  • Видалення замовлення
  • Надходження електронного підтвердження про оплату
  • Надходження фактичної оплати
  • Зміна адреси регулярної та/або експрес доставки
  • Надходження електронних документів нового Представника (для Координаторів)
  • Надходження документів нового Представника (для Координаторів)
  • Видалення замовлення Представника (для Координаторів)
  • Присвоєння рахунка Представнику (для Представників)
  • Присвоєння рахунка Представнику (для Координаторів)
  • Відмова в присвоєнні рахунку Представнику (для Координаторів)
  • Відсутність акта виконаних робіт (для Координаторів)
  • Відкриття ділянки (для Координаторів)
  • Попередження про закриття ділянки (для Координаторів)
  • Блокування рахунку на передплату після розформування замовлення
  • Опрацювання замовлення на друковану продукцію (для Координаторів)
  • Надходження необхідних документів для виплати винагороди Координатора (для координаторів, які працюють за цивільно-правовим
    договором)
  • Надходження Договору (для Координаторів, які працюють за цивільно-правовим договором)
  • Відсутність карткового рахунку (для Координаторів, які працюють за цивільно-правовим договором)
  • Відсутність необхідних документів для виплати винагороди Координатора (для Координаторів, які працюють за цивільно-правовим
    договором)
  • Не прийнятий Договір Координатора, через невірне оформлення документу (для Координаторів, які працюють за цивільно-правовим
    договором)
  • Не прийняті документів для виплати винагороди Координатора, через невірне оформлення документу/документів (для Координаторів, які працюють
    за цивільно-правовим договором)
  • Затримано експрес замовлення. Перевищення ліміту кредиту
  • Затримано експрес замовлення. Борг на рахунку
  • Затримано експрес замовлення. Потрібна передплата
  • Затримано експрес замовлення. Потрібні документи
  • Затримано експрес замовлення. Немає товару для доставки

    Якщо Ваш телефон знаходиться поза зоною досяжності або відключений, система розсилання буде повторювати спроби відправити SMS
    протягом наступних 2 годин.
    Після закінчення цього терміну всі недоставлені SMS будуть видалені.
    Послугу SMS-повідомлень підтримують всі моделі мобільних телефонів.

    Вартість послуги:
    • для Представників - 2 грн за Кампанію, у якій були отримані вищезазначені типи повідомлень;
    • для Координаторів - 3 грн за Кампанію, у якій були отримані вищезазначені типи повідомлень.


    Зверніть увагу: у разі, якщо протягом Кампанії Ви не отримували таких повідомлень (не розміщували замовлення, не
    сплачували замовлення, не реєстрували нових Представників) – оплата
    зніматися не буде.

    Офіційні умови користування послугою.

    E-mail (підписка на ел. каталог)

    Залиште свою адресу електронної пошти у розділі «Моя особиста інформація». Ви будете регулярно отримувати важливу інформацію про вигідні
    пропозиції, ексклюзивні події, зміни у сервісі, а також інформацію про
    статус відправленого Вами замовлення.

    Пам’ятайте, Ваш успіх залежить від своєчасної проінформованості!

    Не знаєте як створити електронну пошту? Читайте наші рекомендації у розділі «Як вести інтернет-бізнес».

    Духи говорят о женщине больше, чем ее почерк.
  •  
    таняДата: Сб, 05.03.2016, 10:48 | Повідомлення # 2
    хозяйка сайта
    Група: Администратор
    Повідомлень: 504
    Нагороди: 0
    Статус: Offline
    Avon Mobile

    Завдяки послузі Avon Mobile Компанія надає повну інформацію по Вашому особистому рахунку через СМС.
    Тому, щоб переконатися, що зміни вносить саме власник рахунку, для реєстрації
    або зміни номеру телефону в цій послузі потрібна Ваша авторизація
    користувача.
    Починаючи з 29 лютого 2016 року доступні таки способи зміни номеру телефону в послузі AvonMobile:Через Віртуальний оператор



    Код швидкого набору 21812.
    Пояснення щодо коду:

    Ознайомитися з повним пакетом функцій Віртуального оператора Ви можете за посиланням.

    Через персональну сторінку сайту – розділ «Зв’яжіться з нами»Для цього необхідно обрати категорію «AvonMobile», підкатегорію
    «Змінити номер телефону». В коментарі вкажіть будь ласка:
    • новий номер телефону, для підключення до послуги,
    • серію та номер паспорту,
    • дату народження.

    Активувати послугу можливо через Віртуальний оператор (код швидкого набору 21813) або з персональної сторінки – розділ
    «Зв’яжиться з нами», підрозділ «Активація послуги».
    Прикріплення: 3930924.png(37.6 Kb) · 4635142.png(33.2 Kb)


    Духи говорят о женщине больше, чем ее почерк.
     
    Форум о косметике Avon » Розділ для представників Avon » Віртуальний Оператор AVON » ОСОБИСТЕ ПОВІДОМЛЕННЯ ВІД AVON MOBILE
    • Сторінка 1 з 1
    • 1
    Пошук:
    Нова відповідь
    Имя:
    Текст сообщения:
    Код безопасности:

    Emeil;avon-tanysha@meta.ua