Сб, 20.04.2024, 12:22
Офіційний сайт AVON
Ейвон на Україні
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость


тел.0987223019

Інформаційний сервіс AVON - Форум о косметике Avon



[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум о косметике Avon » Розділ для представників Avon » Віртуальний Оператор AVON » Інформаційний сервіс AVON (Отримати інформацію самостійно Гаряча лінія ейвон україна)
Інформаційний сервіс AVON
таняДата: Пн, 15.06.2015, 22:09 | Повідомлення # 1
хозяйка сайта
Група: Администратор
Повідомлень: 504
Нагороди: 0
Статус: Offline
ОТРИМАТИ ІНФОРМАЦІЮ САМОСТІЙНО (ЦІЛОДОБОВО)

Сайт
Окрім тих можливостей, що пропонує Вам «Інтернет офіс» на Вашій персональній сторінці (див. тут) у Вас також є можливість переглядати наступну інформацію по Вашому рахунку:
Віртуальний Оператор(IVR)Отримайте інформацію про Ваше замовлення, стан Вашого рахунку, зараховані кошти, зателефонувавши в будь-який зручний для Вас час
впродовж доби за номерами:

Слідкуючи за підказками автовідповідача, Ви можете дізнатися про новини кампанії та персональну інформацію

Для користувачів, що підключені до послуги Avon Mobile,та телефонують з зареєстрованого номера, зникає необхідність вводу номеру особового рахунку та паспорту, система автоматично розпізнає користувача.

Якщо Ви не зареєстровані в Avon Mobile, то для отримання персональної
інформації необхідно вказати Ваш номер особистого рахунку та номер
паспорту.

Приклад: Ваш номер Представника – 11122111, а номер паспорту – 333444. Для отримання доступу в меню Вам необхідно набрати:
спочатку 11122111, а потім, після сигналу, 333444.
Віртуальний Оператор надає спеціальний набір інформації для Представників та для Координаторів і Районних Менеджерів  Ви можете отримати загальну корисну інформацію:

Детальніше про набір інформації:


Для Представників, які обирають українську мову спілкування:
Для Представників, які обирають російську мову спілкування див. тут.

Для Координаторів, які обирають українську мову спілкування:

Для Координаторів, які обирають російську мову спілкування див. тут.

для Районних Менеджерів 



Зверніть УВАГУ! Для успішного користування системою IVR необхідно, щоб телефон підтримував
тональний режим набору цифр. Мобільний телефон автоматично працює в
режимі тонового набору. Дисковий телефон не призначений для роботи з
IVR.

Також, доступна попередня версія Віртуального оператора за номерами Вашого регіону:

Київ (044) 230-36-77
Львів (032) 297-06-56
Дніпропетровськ (056) 770-39-98
Донецьк (062) 332-29-81
Одеса (048) 786-97-80
Харків (057) 715-46-67

Електронний інвойс

У нашій Компанії Ви зможете вести щокампанійний облік інвойсів і
квитанцій усіх замовлень, а також інформаційних повідомлень в
електронном вигляді. Це дуже зручно - Вам більше не потрібно постійно
зберігати паперові копії та історії усіх замовлень Ви можете зберігати
їх в електронному вигляді: на робочому столі або на накопичувачі
інформації. Для цього на персональній сторінці зайдіть до розділу "Мої
замовлення", оберіть потрібну кампанію та номер інвойсу. Після чого
зможете переглянути та зберегти інформацію про замовлення на робочому
столі.

Зверніть УВАГУ! На персональній сторінці зберігається інформація про замовлення останніх
3-х кампаній. Тому ми рекомендуємо після обробки кожного із замовлень
копіювати та зберігати її на робочому столі.

Інформаційний листок
Тут Ви знайдете важливу персональну інформацію щодо участі у Програмах,
змінах у сервісі та появі нових можливостей. Для перегляду, на
персональній сторінці зайдіть до розділу "Мої замовлення", оберіть
потрібну кампанію та номер інвойсу. Ми рекомендуємо Вам завжди
переглядати Інформаційний листок.
Форум

Ділимося, вчимося, знайомимося, дружимо. Усі Представники Avon мають можливість
спілкуватися з колегами, обмінюватися досвідом, висловлювати свою думку,
обговорювати косметику на Представницькому Форумі.

Щоб потрапити на Форум, оберіть в меню сайту «Мій офіс» -«Представницький Клуб», а
потім на сторінці розділу - «Форум». Ви можете переглянути декілька тем і
дискусій та залишити своє повідомлення – для цього натисніть на кнопку
«Відповісти у темі», чи «Відповісти» на вікні певної репліки.

Зверніть УВАГУ! Вам не потрібно додатково реєструватися на форумі, тому що Вам як Представнику доступ до Форуму здійснюється автоматично.


Духи говорят о женщине больше, чем ее почерк.
 
Форум о косметике Avon » Розділ для представників Avon » Віртуальний Оператор AVON » Інформаційний сервіс AVON (Отримати інформацію самостійно Гаряча лінія ейвон україна)
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:
Нова відповідь
Имя:
Текст сообщения:
Код безопасности:

Emeil;avon-tanysha@meta.ua